Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2008 04:05 - ...Guns N' Roses - November Rain
Автор: tini4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5270 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 15.03.2009 06:27


Нима съдба отново ме предаде?

Усещам хлад и здрач се спуска плавно!

Че пет години щастие ми даде!

Ще си го вземеш с лихви и то бавно!


За дадената в тежък миг опора?

За времето на танци и безгрижие!

Дошла си ти за скъпите ми хора!

 
А любовта ми само е оръжие...

image





Тагове:   Roses,   November,   RAIN,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - А любовта ми само е оръжие ???
12.11.2008 04:47
Туй оръжие от де го ти извади?
Нема любов - с тояги ще се млатим,
ще станем нинджи и кой надвие
той е царят, а набитият е роб.

Че туй си е любовна драма,
но...я малко се поспрете
и...по добре торта направете,
хапнете сладко и се помирете!
цитирай
2. tini4 - О, красско!
12.11.2008 04:56
Хич не ми е до любов в момента - издивяла съм от възмущение и безсилие! И сега, торта! Ако мислиш, че ще стоя със скръстени ръце...
А се вайкам, че старите ми родители са се предали и не щат да лекуват. Тръшнали са се в двете стаи и край... :(((
А за млатенето... 10 години бойни изкуства учех! ДА! ДА! ДА!
цитирай
3. krassko - Познато ми е - това е изпитание
12.11.2008 05:11
Необходимо е много търпение и любов. Длъжна си да им ги върнеш сега, да върнеш това, което са ти дали някога. Знам колко трудно е защото съм минал през това. Но ти си боец и ще се справиш.
цитирай
4. tini4 - Така е...
12.11.2008 05:26
И много ми е мъчно за тях...
Благодаря за хубавите думи!
цитирай
5. hera - tini4, изпревари ме! Исках да те ...
12.11.2008 07:20
tini4, изпревари ме! Исках да те поздравя с тази песен!
Съжалявам, че се чувстваш по този начин в момента!
И аз мисля, че ще се справиш! Говори им! Говори им! Говори! Не спирай!!!!!!
Ще намериш начин! Сигурна съм!!!
Горе главата! С теб съм!
цитирай
6. tini4 - hera, добро утро :)
12.11.2008 07:32
Благодаря за подкрепата, мила! Трудно е, и си мисля колко е безсилен човек понякога. Не спирам... С години ги поддържам, но напоследък нещата не вървят добре :(
А песента си я харесвам много и пак месец Ноември! :) Ще подремня малко сега...
Да е хубав денят ти:)))
цитирай
7. hera - tini4, човек има повече сили отк...
12.11.2008 08:02
tini4, човек има повече сили отколкото предполага! Повярвай ми! Изпитала съм го!!!
Ще запомня този месец Ноември :), мисля че е най-хубавия ми до сега :), защото и ти го направи такъв :)
Аз също лягам, при мен е нощ сега :) Имаме 7 часа разлика във времето и 10 000 км. в разстоянието, но това не ни пречи, и не ни разделя :) А може би точно това ни събра :)
Хубав нека е и за теб новия ден :)
цитирай
8. miaa - Guns N' Roses - November Rain- една ...
12.11.2008 08:32
Guns N' Roses - November Rain- една от най-ярките и емблематични песни на тази култува група. Поздрававам всички,които я носят в сърцето си....
цитирай
9. tini4 - miaa :)
12.11.2008 17:27
Радвам се, че и ти ги харесваш! А песента е класика в рок музиката...
цитирай
10. tini4 - hera, скъпа :)))
12.11.2008 18:57
Изобщо не ми бе минало през ум, че си така далеч. По простата причина, че те чувствам много близка...
Невероятен е живота, плаках тази нощ, а призори се разсмях. Истерия ще кажат някои :))) Слава Богу и домашните са по - добре (за сега)...
За силите човешки! Да неподозирано е, колко понасяме - дори повече, от колкото можем да понесем... Разплаквам се рядко, но вчера се сринах физически, психически и емоционално! Тъжна переспектива, но се налага да я приема и да се справя с болката! C'est la vie
Последния път ме разплака едно филмче, а ме разсмя един смс от близък приятел...
Точно той ме посъветва да плача по - често, защото помага! Много ме изненада. Не е от мъжете, които понасят сълзи. Приема ги за слабост, манипулация или истерия... Тогава любов необяснима бе причината и стисках зъби, но усмивката бе изчезнала от лицето ми за дълго време! Е хубавото на тежките моменти е, че отминават, кой по- бързо, кой по - бавно:)
hera, радвам се, че си до мен - нашият ноември е хубав :))) Усмивки и топъл поздрав за теб! :)
цитирай
11. hera - tini4, и аз се радвам :) Това е за ...
13.11.2008 02:30
tini4, и аз се радвам :)

Това е за теб:

http://www.youtube.com/watch?v=cWy0XhN9ss0

Уморена съм днес...., имам нужда от почивка.

Лека нощ, мила :)
До утре!
цитирай
12. hera - tini4, как си? Днес не си писала?! ...
14.11.2008 00:00
tini4, как си? Днес не си писала?! Надявам се всичко да е наред в къщи! Прегръдка!!!
цитирай
13. tini4 - Здравей, hera :)
14.11.2008 06:29
...всичко е наред! Бях на работа и всички други ангажименти.., седнах пред монитора и заспах!:) В 22ч. - това не ми се е случвало от ученичка :) Натрупа ми се умора и напрежение - а сънят е добро лекарство! Съжалявам, че си се притеснила и същевременно ми е хубаво, че мислиш за мен... Ти си добър приятел!!! Щастлива съм от подкрепата ти, а песента е много хубава и ми хареса :)))
Днес също ще бягам по кошмарните ни институциии... Имам и интервю за допълнителна работа, но нещо се разколебавам дали да поемам повече натоварване. Може да изчакам, докато нещата около мен се поуспокоят малко :) А довечера съм нощна смяна...
Надявам се ти да си добре и макар така далеч - да не ти липсва нищо!!!
Прегръщам те, скъпа hera :)))
цитирай
14. hera - Привет tini4 Допивам кафето и тр...
14.11.2008 15:17
Привет tini4 Допивам кафето и тръгвам на работа.
Благодаря, че ми писа!
Успех каквото и да решиш!!! Стискам палци!

От работа пак ще проверя за теб.

Колкото до липсата...., винаги има нещо което липсва за съжаление, но аз съм се научила да живея с липсата ;) Дори по някога си мисля какво ще правя, ако спре да ми липсва :)
Когато хората които означават нещо за мен са добре, и аз съм добре. Какво по-хубаво от това.....:) Така, че всичко е на ред, а разстоянието е нищо за силата на мисълта :)

Имам си нещо което изпълва дните ми с радост :)

Прегръщам те!!!
До по-късно :)
цитирай
15. compassion - Аз не искам да ви се меся в разговора...
14.11.2008 18:53
само искам да те успокоя, че нищо повече не можеш да направиш от това да им помагаш да изживеят последното си време (колкото е) в мир със себе си и с другите. Не се съсипвай с излишни тревоги, но използвай времето да си поговорите за важните неща. На 12 юни тази година почина баща ми след като две години беше на легло. Уверявам те, тези разговори са много важни...ще се запечатат завинаги в съзнанието ти и ще те крепят в други трудни моменти. Не губи време и нерви в съжаление. Живота е вечен. Нищо не се губи, а само се трансформира. Знам, че го знаеш, но те боли...знам какво е...нищо не можеш да промениш, а само да приемеш каквото дойде...то е урок за теб...ще го разбереш след това. Дръж се, Тини!
Поздрав, Руми
цитирай
16. hera - Абсолютно съм съгласна с compas...
15.11.2008 07:54
Абсолютно съм съгласна с compassion!

Загубих скъпи хора за мен, хора които ме обичаха и които обичах/ и винаги ще обичам! Разделени бяхме, виждах ги в годината един път или по рядко..., всеки път чувах, че може да е за последно, но не, не, не и не, отричах го, подтисках страха си, че може и да са прави! Всеки път се радвахме когато се виждахме отново,........но последния път настъпи, а аз бях далеч, разбрах последна....и нищо не можех да направя! Вместо това остана излъганата надежда за следващия път, пропуснатите мигове, неказаните думи...., така че говорете, говорете! И се наслаждавайте на днес! Утре ще има, каквото и да е..., но днес няма да се повтори! Днес ще е спомен, а утре е бъдеще! Нека в бъдещето спомена да е пълен и изживян! Това не прави болката по-малка, но носи удовлетворение!

Не случайно си избрала тази песен:

"We still can find a way
Nothin' lasts forever
Even cold November rain " -

"Все още можем да намерим път
Нищо не продължава вечно
Дори студения ноемвриййски дъжд"

Не знам дали е някаква ирония, но тук сега заваля.

Прегръщам те!

цитирай
17. tini4 - hera! :) Благодаря ти, мила...
15.11.2008 10:29
Знаеш, колко важно е за мен, че ме разбираш! А и съм наясно, кои неща от живота зависят от мен и кои - не...
Съжалявам за загубата ти, изобщо не зная как си се справила - но факт е, че умееш да помагаш и окуражаваш! Предполагам, не е лесно и философския ти поглед на нещата ти помага...и нещикото, което изпълва дните ти с радост! :)

Да, болката се притъпява и приемам неизбежното! От много време полагам усилия и помагам на близките си, което наистина ме удовлетворява! Ще ми се да вярвам, че поредната криза е минала.., но не се отделям задълго от тях... и виждам, как присъствието ми е добро лекарство...
Добре е, че успявам да бъда на линия, макар да е изморително! Добре, че не съм сама... :)

Сега се прибрах от работа. Тук не вали..:) Облаците, обаче не пропускат слънцето, но може и да се постопли към обяд. Имам планове за днес и като поспя малко, ще се опитам да "избягам" сред природата... Така се зареждам с добри мисли и сила!

Пия кафе с мляко и издирвам песничка за разведряване :)
Забравила съм от кога не съм хапвала нищо и си заформям "английска закуска" :)

Когато имаш възможност - пиши, много се радвам!!! Жалко, че не винаги успявам да го прочета навреме...
Пожелавам ти приятни емоции и усмивки, hera!! :) И те прегръщам силно, мила...





цитирай
18. tini4 - Руми, здравей! :)
15.11.2008 10:46
Защо да се месиш - знаеш, че се радвам на вниманието ти!!! И съвети приемам, защото помагат, наистина помагат! Съжалявам, че си загубила баща си... хубаво е как си спомняш моментите ви заедно!
Поддържам позицията, че в живота нещата се трансформират...
Опитвам се философски и спокойно да приема случващото се, но от време - навреме ми е трудно... Каквото мога - правя го, а разговорите помагат много... Не искам пак да се поболявам от мъка, наистина това няма да промени нищо.
И ти ме разбираш добре, зная!
Благодаря ти!!! И идвай, когато желаеш, compassion - добре дошла си!:)))
Музиката, която ми прати е изключително подходяща за случая... релакс!
цитирай
Търсене

Архив