Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2008 11:26 - Къщата на езерото - The Lake House - "Незавършено" на hera ми припомни тази приказка...
Автор: tini4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2786 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 25.01.2009 09:40


Режисьор: Alejandro Agresti; Сценарист: David Auburn; 
В ролите: Keanu Reeves, Christopher Plummer, Dylan Walsh, Mike Bacarella, Sandra Bullock, Lynn Collins, Shohreh Aghdashloo

                                                                                   image

След като изпълнява ангажиментите си към малка болница в Илинойс д-р Кейт Фостър решава, че е време за промяна. От досегашното си спокойно ежедневие тя се пренася в Чикаго, където е наета в голяма градска болница. При напускането на жилището, в което е живяла, Кейт оставя кратко писмо, в пощенската кутия, до следващия наемател на уютната къща до езерото. 
Известно време след това там се нанася самотният архитект Алекс Уилър (Киану Рийвс), който има специално отношение към мястото, защото то е било конструирано от баща му Саймън (Кристофър Плъмър – “Човек отвътре”). След като намира писмото на предшественицата си, Алекс решава да й пише. Скоро между двамата започва кореспонденция, която прераства в нещо повече от приятелство. И тогава идва истинският шок, който озадачава и двамата. От писмата им става ясно, че живеят на една и съща дата, но с две години разлика. 
При него е 2004 г, а при Кейт е 2006. Без да имат никаква представа как е станало това между тях се заражда истинска любов. Не след дълго и двамата започват да търсят мистерията на пощенската кутия, която пренася писмата през времето, с надеждата да се срещнат наживо.

I"m very sure, this never happened to me before
I met you and now I"m sure
This never happened before

Now I see, this is the way it"s supposed to be
I met you and now I see
This is the way it should be

This is the way it should be, for lovers
They shouldn"t go it alone
It"s not so good when your on your own
So come to me, now we can be what we want to be              image
I love you and now I see
This is the way it should be 

I"m very sure, this never happened to me before
I met you and now I"m sure
This never happened before (This never happened before) 

Официален сайт: http://thelakehousemovie.warnerbros.com

www.avtora.com/reviews/rewiuta/kushtata_na_ezeroto_the_lake_house - 21k -

Paul McCartney - This Never Happened Before



Тагове:   house,   lake,   незавършено,


Гласувай:
0



1. bizcocho - много ме 3аинтригува с то3и пост...
19.12.2008 00:17
много ме 3аинтригува с то3и постинг! И нищо,че е 3а Хера:) Тя ми навикна,че си отмъквам по нещо все:)
цитирай
2. tini4 - Радвам се, bizcocho :)))
19.12.2008 01:13
Прочетеното в блога и ми припомни този омагьосващ филм... Мнозина го считат за блудкав, но явно не поглеждат под повърхността ;)
Отмъквай си, при мен си добре дошла!!!
Спокойна да е нощта! Adios
цитирай
3. martito - Определено събуди интерес у мен към ...
19.12.2008 13:48
Определено събуди интерес у мен към филма...
Ще трябва да го гледам...
Благодаря!
цитирай
4. tini4 - Марти, радвам се да те видя! :)
19.12.2008 18:41
Гледай го, няма да съжаляваш - чувствителна и топла душа като теб ще го хареса...
Поздрави! :)
цитирай
5. hera - tini4
19.12.2008 18:59
Миличка, прекрасна си!!! Така ме трогна!!!
Сега съм на работа, ще ти пиша повече довечера.
Love U!!!
цитирай
6. hera - bizcocho
19.12.2008 19:00
за теб винаги ;)
:)))
цитирай
7. tini4 - hera, миличка...
21.12.2008 02:36
Когато и да пишеш. ще те прочета с удоволствие и радост! Ти си слънчев лъч - огряваш и затопляш навсякъде, до където достигнеш...
Благодаря ти!!! Me love 2 :)
цитирай
8. hera - tini4
21.12.2008 04:47
Миличка моя, липсваше ми ужасно много! Благодаря ти з апостинга, не съм много сигурна, но сега четейки з автори път поста ти имам чувство, че съм гледала този филм, нещо далечно ми е, но ще го гледам пак. Знам че си заслужава!
Разминаването.....е тема която ме вълнува и ще напиша и продължение....
Love U! :*
цитирай
Търсене

Архив