Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2009 05:46 - ПОДАРЪК, ЗА ЕДНО РАЗПЛАКАНО ПОРАСНАЛО МОМИЧЕ
Автор: tini4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11304 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 10.05.2009 19:04


DEVA, ТОВА Е ЗА ТЕБ...
ПРОСТО ЗАЩОТО ТОВА СА ТВОИ КОМЕНТАРИ - СТИХОВЕ! 
СЕГА ЩЕ СЕ ОПИТАМ ДА ЗАЛЕПЯ ПАРЧЕНЦАТА, ДАНО УСПЕЯ...


image
                                          http://dockera.com/news.php

Не, не искам да заспивам

за да не се лиша от гледката
на твоето спокойно изражение
на красотата на нощта ще се любувам
и на мига без капчица съмнение

от утре пак ще бъдем непознати
нявярно ще се срещнем някой ден,
докато ти уверено вървиш по пътя си
а не остане нищичко от мен


image

Когато тъгата превзема душата,
страхът ни сковава и спуска се мрак.
Тогава от спомени топлим сърцата
и болката бяга през нашия праг.

Когато тъгуваме, вехнат листата.
Лъчите не греят, света е безличен!
Любов ни спохожда с магия крилата
ето, тъй жив си, щом си обичан!

image

...През моето не кратко вчера
очаквах до зори премръзнала,
овехтели от прелистване спомени
да се превърнат в нова дреха.
Да стоплят утрото с въздишка и
цветове да оцветят превзетата от сиво нощ.
И призори, развиделяващо дочаках
с усмивка неслучилата се прегръдка.
А от някъде далеч долитащата музика
в насечен такт настрои ритъм за сърцето.


image

Приветствах всяка капка радост в неосъзнатато "живея",
очаквах да се случи чудо и за красивото копнеех!
Когато ме погледна То с очи зелени, магнетични...
разбрах, че няма Ад без Рай и вихър от полуда ме повлича... 


image

ПРИМАМНА Е БИЛА УСМИВКАТА КРАСИВА
ИЗМАМА Е БИЛА И ТАЗИ КРАСОТА
ВИСОКОПАРНИ ДУМИ НА ДУША РАНИМА
РАНЕНА ОТ ЛЪЖИТЕ И ОТ САМОТА

РАЗКРИ ИЗМАМЕН СВЯТ В ОБЪРКАНИТЕ ФРАЗИ
РАЗБИ СЪРЦЕТО МИ А СВОЕТО ЗАПАЗИ
ПОГУБИ МЕ А ЩЕШЕ ДА МЕ ПАЗИШ
ВЪРВИ СЕГА И МОЖЕШ ДА МЕ МРАЗИШ


image

ИЗМАМЕНА В ОЧАКВАНЕ ДУША
ОБЪРНА ГРЪБ НА КРАСОТАТА
У НЕЯ НЕ ДОСТИГНА ВЯРА
И ЗАДУШЕНА ОТ ЛЪЖАТА
ПРИБРА КРИЛЕ ДО ВЛЕДЕНЕНО ТЯЛО
И СЪЛЗИТЕ ОСТАВИ ДА СЕ ЛЕЯТ
КОГАТО СТАНЕШЕ ОТНОВО ЦЯЛА
ПАК РАЗДВОЕНА ЩЕШЕ ДА ЖИВЕЕ

image


...С усилията на поети и приятели, повечето от които вече не са тук...
Благодаря на всички... Ето и любимата ти салса музика!
Поздрав за теб, deva:





Тагове:   момиче,


Гласувай:
0



1. анонимен - ...
17.02.2009 06:09
Нежни, силни и мъдри стихове!
Поздрави за автора и за вас!
цитирай
2. tini4 - Сърдечно благодаря!
17.02.2009 06:15
Това означава много за мен и ще усмихне автора!
Да, и аз обичам тези стихове...
Поздрави и за вас!
цитирай
3. gothic - Тинче, страхотна си :))))
17.02.2009 10:14
Тинче, страхотна си :))))
цитирай
4. tini4 - Понякога gothic, само понякога :)
17.02.2009 15:29
Но всяка върната усмивка ни прави по - добри... А е необходимо само малко желание!
Благодаря ти, приятелю :)
цитирай
5. compassion - Да направиш нещо красиво за друг
17.02.2009 16:16
е много благородно. Хубаво си се справила.
Мисля си дали Дева не прекалява в асоциирането си с тъмните сили, нещастието и скръбта... така задържа енергиите им, дава им нов живот. Дори и да не е убедена, нека опита да се усмихне...на света и ТОЙ ще я намери по тази красива усмивка ще я познае.... Пиша това тук, навдявайки се тя да го прочете. Не само търпение е нужно, а и позитивно мислене и отношение към другите и към себе си (с обич).
цитирай
6. bizcocho - Чудесно е тини4!Има още едно. . ако и ...
17.02.2009 20:51
Чудесно е тини4!Има още едно..ако и то се намери...
Поздрави!:)
цитирай
7. iliada - Интересно се е получило!
18.02.2009 06:31
Поздравления!:)
цитирай
8. optimum2 - Поздрави за постинга.
18.02.2009 17:34
Хубави стихове с хубав клип.
До нови срещи
:-)))
цитирай
9. deva - Мдаа... БЛАГОДАРЯ!!! :))) НЕ ЗНАЯ КАК Е ВЪЗМОЖНО ТОВА, НО СЕ СЛУЧВА!!!
18.02.2009 17:53
НЕ ЗНАЯ КАК ТОЧНО ДА СЕ ИЗРАЗЯ, ХАРЕСВА МИ ТОВА, КОЕТО СТЕ НАПРАВИЛИ!!!

ТО Е ПОВЕЧЕ ОТ ПОДАРЪК :)

ОТНОСНО СЪЛЗИТЕ, ПОНЯКОГА ПОМАГАТ. ОТНОСНО БЛОГА, ЛИПСВА МИ ДО БОЛКА.
ОТНОСНО СТИХОВЕТЕ МИ, НЕ МОГА ДА СЕ ОТЪРВА ОТ ТЯХ ;))) СПАСИХТЕ ГИ ИЛИ СПАСИХТЕ МЕН??!
ОТНОСНО МНЕНИЕТО НА COMPASSOIN:

Не крия, че в душата ми е мрак
Тъгата ме превзе и се погубвам
Когато себе си намеря пак
На красотата на света ще се любувам

Свещта, запалена от нечия усмивка - очаквам да разсее мрака и да стопли дните ми с надежда.
Благодаря за този постинг, Тини - зарадва ме и вече се усмихнах. Благодаря, на тези, които ти помогнаха и подкрепиха!

Няма да съм тук, но поне си отивам щастлива ;)))
цитирай
10. tini4 - compassion...
19.02.2009 05:22
Естествено си права, мила Руми!
Тъгата не е правилно убежище.. И се надявам, тя - прочитайки коментара ти и след всички опити да я зарадваме - да насочи мислите в позитивна насока :) Очевидно е необходимо време, за да се преодолее нещо неприятно... Но не бива да е прекалено дълго! И пожелавам на това мило същество да не зацикля в болката и съжалението, а да продължи с обич и усмивка :)
Благодаря ти!
Поздрави :)
цитирай
11. tini4 - bizcocho...
19.02.2009 05:27
Ти направи много за това момиче и ти благодаря от сърце!!!
Да, има още няколко стиха... те дори не бяха в характерния и gothic стил. Но ако не ги открием, да се надяваме да си напише нови, вдъхновени от красивите моменти в живота, от които спира дъха...
Поздрави! :)
цитирай
12. tini4 - Благодаря, Или!
19.02.2009 05:32
Радвам се, че ти харесва и ти благодаря!
Не губя надежда, че блог бг може да стане по - добро място, ако правим добри и красиви неща...
Поздрави! :)
цитирай
13. tini4 - optimum2, благодаря!
19.02.2009 05:47
И на мен ми хареса ми как се получи :))) И а самата deva доволна!
Дано да има повече усмивки...
Поздрави и приятни емоции! :)
цитирай
14. tini4 - deva...
19.02.2009 05:57
Оставих за финал обръщението ми към теб! :)
Всеки има свободната воля да избира как да живее живота си! Дано не съм ти направила лоша услуга припомняйки ти за емоции, които трябва да останат в историята... Но водена от уважение към творчеството ти, рискувах ;) И нека е за добро и да си щастлива където и да си!!!
Пази си силите и обичай - както бе мотото на блога ти ;)
цитирай
15. monna - Възхитена съм!!!!!!!!!!!!
20.02.2009 21:15
Целувки!
цитирай
16. tini4 - monna, да знаеш само как ме зарадва!!!!!
21.02.2009 08:55
Благодаря ти, че ме посети!
Възхищението ти ме трогна... и прекрасно оцвети деня ми!!!
Прегръщам те и те целувам, monna :)))
Поздрави!
цитирай
17. rummi - момичета, не плачете :-)
21.02.2009 14:45
радвайте се - животът е измислен заради вас.
цитирай
18. tini4 - :))) rummi - благодаря!
21.02.2009 18:24
Както е казал преди векове един будиски свещенник - за престоя си на земята, който не е вечен, не бива да запълваме дните си с тъга и напрежение, а да се радваме дори на кацналата върху клончето птичка... :)
Поздрави!
цитирай
19. анонимен - Липсваха ми твоите мъдри
21.02.2009 20:18
постинги и мили коментари!!! Дойдох да те видя и да ти благодаря за постинг 42!!! :))) Благодаря и за постинг 43!!! Стиховете на deva!!! Толкова прекрасни и изящни, толкова ефирни и нежни..., въпреки тъгата която се долавя думите в тях откриват силен характер и красива душа!
Поздрави, tini4, прегръщам те :))) thesilent
цитирай
20. deva - Обичам те, thesilent!
21.02.2009 22:12
Необходимо ми е да го знаеш, затова отговарям на коментара ти тук ;)
Благодаря ти, мила! Ти липсваш много повече... Но това е животът, понякога трагедия, понякога комедия, понякога драма... дано го прочетеш! И някъде във времето се докоснем като две капчици роса.
Моля се, да го прочетеш!
цитирай
21. tini4 - ...
22.02.2009 00:24
Господи, колко ми липсваш...
Видях, че малката дева ме е изпреварила!Продължавам да издирвам стиховете й... Още 3 или 4 ми се губят! Но упорито се надявам да се случи чудо, била съм свидетел на не едно... :)
Аз ти благодаря, скъпа. Че ме посети и че мислиш за мен!
Ще се намерим, thesilent... в някоя ситуация ;)
Hugs & Kisses
цитирай
22. анонимен - Дали...
22.02.2009 00:52
...мога да намеря думи, с които да опиша как се чувствам?!? :))) Приятелството, истинското...не би могло да се загуби..., дори и в превода ;), а никоя ситуация не е в състояние да го заличи, може само да го изпита и направи още по-силно!
Чудеса стават и най-вече когато най-малко ги очакваме! Успех (вярвам, че ще успееш)!!!
цитирай
23. анонимен - До deva
22.02.2009 00:56
И аз те обичам!!! Не очаквах да те видя и изненадата беше невероятна :))) Благодаря ти, нежно създание :)
...мисля, че вече се докосваме...:) Усмихни се...:)
цитирай
24. tini4 - ;) Може би затова обичам тишината...
22.02.2009 11:06
Има много моменти, когато думите са излишни... И тишината е изпълнена с топлина, разбиране и добри чувства... Обичам и тишината, която говори, дори и тази която крещи - за тези, които я чуват... Безгранична е любовта, съхранена в подобни моменти... :))) Благодаря - ти ме научи да бъда щедра! И всяко твое появяване, ме усмихва и кара да се чувствам щастлива...
Ти си доказателство, че истинските приятели са като звездите - не винаги ги виждаме, но знаем, че са там!!!
С обич, Тина
цитирай
Търсене

Архив