Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2009 23:52 - "УЧИ СЕ ОТ ЖИВОТА И ГО СПОДЕЛИ С ДРУГИТЕ"
Автор: tini4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6823 Коментари: 17 Гласове:
1

Последна промяна: 21.02.2009 23:54


Под това заглавие, през 1996 година получих подарък - една книжка на Издателска къща "Кибеа". Съдържа житейски мъдрости за всички поколения! Прости истини, които хора на различни възрасти бяха прозряли... 
Днес ми бе едно такова цветно и емоционално! Вече си дочитам книгата и слушам салса :) Но аз обичам и тишината! Преди сън ще споделя нещичко, което научих...

image

"Научих, че ако чакаш всички условия да станат благоприятни, за да започнеш да действаш, никога няма да започнеш."

image

"Научих, че ако продължаваш да вършиш това, което винаги си правил, ще продължиш да получаваш онова, което винаги си получавал."

image

"Научих, че никой приятел не може да се сравни със стрия приятел и никое куче - със старото куче."

image

"Научих, че за да получиш правилен отговор, трябва да зададеш правилно въпроса."

image

"Научих, че нищо много хубаво или много лошо, никога не продължава прекалено дълго."

image

"Научих, че хората се отнасят с мен така, както им позволявам."

image

"Научих, че еднакво важно е, да забравиш лошото и да запомниш доброто."




Гласувай:
1



1. allbi - Тинче,
22.02.2009 00:16
Поздрав за мъдростите :))
Истини, истини...
И все по-мъдри ставаме и все по...
Ето тава ми е най :
"Научих, че еднакво важно е, да забравиш лошото и да запомниш доброто."

цитирай
2. tini4 - Албенче :)
22.02.2009 00:29
Благодаря ти, приятелче! Ставаме ние едни - не ми се мисли - затова цитирам :) Може пък и да прихванем някоя мъдрост... А защо не и да я приложим в живота! Хубаво са го казали хората, нали... Много се радвам, че ти харесва :)
С обич, Тина
цитирай
3. анонимен - Ето за това
22.02.2009 00:37
споменах в предния ти постинг - твоите изключителни послания! Мъдрост и красота има във тях, днес чувствах как искам да ги чета...отново и отново..., а ето сега и прекрасен подарък, койо си споделила с нас! А снимка номер 6...когато стигнах до там...вероятно знаеш какво съм почувствала!!! В момента искам да ти кажа много неща..., досещаш се, нали? Топло те прегръщам...и танцувам салса с теб...мисленно. С обич, thesilent!!! "Научих, че нищо много хубаво или много лошо, никога не продължава прекалено дълго." :))) Благодаря, tini4! За всичко... :)
цитирай
4. tini4 - :) досещам се, защото е взаимно...
22.02.2009 09:05
Ех, кой не иска да се събуди с прегръдка! :))) Погледнато реално аз само събирам нечии красиви фотографии и сполучливи умозаключения...
Но ми харесват и ми е приятно да споделям! Щастлива съм, че ми гостуваш и откриваш скритите послания - като езерото, край което се разхождам мислено и се любувам... Благодаря, thesilent! Човек е богат, с това, което има...
С обич, Тина
цитирай
5. iliada - tini4 !!!
22.02.2009 09:43
Удоволствие е да попадне тук човек!И му е спокойно и му е някак по-светло на душата прочитайки тези простички и неотменими житейски истини!:)
Благодаря ти !:)
Прегръщам те с обич! Илиана
цитирай
6. tini4 - Благодаря ти, Или!!!
22.02.2009 10:02
Зарадва ме и ти рано - рано, с прекрасната музика и твоите си багри...:)))
Вероятно за това сме тук, да има настроение и повече усмивки! И да има приятни емоции, че дефицитът им не е здравословен :))) Усмивки и прегръдки за теб!
С обич, Тина
цитирай
7. compassion - И аз като бях много млада имах книга
22.02.2009 12:35
която се наричаше "Мъдростта на вековете". Непрекъснато си я четях и мислех, мислех, но за съжаление книгите, колкото и мъдри да са, не са застраховки, че никога няма да ни сполетят грешки, разочарования и болка. Всеки трябва сам да се опари, за да може да се предпази от опожаряващия пожар.
цитирай
8. tini4 - Привет, Руми!
22.02.2009 12:57
Спомних си за тази книга, след толкова години, защото знам, че едно е да прочетеш как да живееш достойно... а съвсем различно е да живееш достойно! Но е добре, да си припомняме понякога, някой друг урок... Човек се учи цял живот, нали... И всеки иска да е от чуждия опит и грешки... Но собственоте са ни най - добрият учител, абсолютно съгласна съм с теб - няма гаранция... дори и след като сме се парили :)))
Благодаря ти за коментара!
С обич, Тина
цитирай
9. анонимен - ...
22.02.2009 14:59
Трябва усет и естетско око за подбора на фотографии и мисли, а ти го притежаваш, доказателство са твоите постинги :) Начина ти на поднасяне е изключителен! Когато копирах фразата, че нито хубавото, нито лошото продължават прекалено дълго исках да добавя от себе си, че хубавите спомени продължават да живеят у нас завинаги! Защото точно при тях се връщаме и те ни карат много често да продължаваме напред...:) и нека стават все повече и повече тези хубави спомени, за да сме щастливи в настоящето и вярващи в бъдещето! Хубав неделен следобед и спокойна вечер, tini4! С много обич, thesilent! Сещам се за един цитат на френския новелист Арсен Хусайе: " Трябва да имаме стари спомени и нови надежди". Благодаря, tini4, караш ме да мисля позитивно :)
цитирай
10. tini4 - " Трябва да имаме стари спомени и нови надежди"...
22.02.2009 15:48
Сега пък аз ще запомня, тази мисъл от теб, thesilent!!! Изключително поучителна и вярна е... Благодаря ти!!! Спомените... Нещо, което не могат да ни отнемат. Те са хубави и лоши, а като мине време, предимно хубавото остава в мислите ни... Какво бихме били без тях? :))) А надежда винаги трябва да има - иначе сме загубени... Не можем да продължим, ако зацикляме в спомени и нямаме вяра в себе си...
Ох, уменията ми... притесняваш ме - та едва ли има по - голям дилетант от мен в тази област, но желанието е голямо :))) и явно това усещаш ;) Днес непрекъснато се разминавам с някого и нещо...
Аз ти благодаря за прекрасните коментари и гостуването!!!
цитирай
11. ivesa - Поздравления за наученото!
22.02.2009 17:11
Радвам се,че си научила полезни за теб неща!Поздравления!:)))
цитирай
12. tini4 - Благодаря, ivesa...
22.02.2009 17:39
Би било прекрасно да ги приложа в живота.., че на книга е лесно :) Но наистина се старая и понякога дори успявам... ;) Благодаря за коментарът - и аз се радвам!
С обич, Тина
цитирай
13. apka - Blagodarq ti
22.02.2009 18:48
za mudrostta na jiteiskite istini - mnogo pozitiven post. Na pruv pogled prosti poslaniq edinstveno v sebe si trqbva da imame naglasa za pogled kum po dobroto i polojitelnoto v tozi jivot ...i da ne mrunkame...
Hubava vecher!
цитирай
14. tini4 - apka, много добре казано - в мисленето ни е ключът...
22.02.2009 19:00
Благодаря ти за коментара! Знам, че понякога е трудно да погледнем и мислим позитивно... Особено, ако сме разтърсени от нещо негативно - за това преписах тези мъдри мисли - като послание! Доволна съм, че ги хареса. И колко е вярно, мрънкането води до самосъжаление... а това не помага... от нас зависи, от нагласата ни към живота!
Всичко хубаво и на теб!
С обич, Тина
цитирай
15. melsun - :)))
22.02.2009 21:52
Ааааа :))) супер много обичам тази песен!!!
цитирай
16. tini4 - Нали?! :)))
23.02.2009 21:23
До скоро, не знаех и че обичам хитове, в бачата и салса вариянт... А си ги бива! ;)
Поздрави, melsum!
С обич, Тина
цитирай
17. анонимен - gergana
07.11.2009 16:39
mnogo mi haresvat super nasarchitelni sa:)
цитирай
Търсене

Архив