Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2009 22:15 - ОТРОВА
Автор: tini4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10683 Коментари: 32 Гласове:
0

Последна промяна: 10.03.2009 08:14


Спестени усмивки, безчувтвена ласка,
горещи тела, прикрити зад маска.
Докосване страстно, с рецепта за бягство,
да имаш е хубаво, да искаш опасно...

Правила спазени, по договор странен,
сметката точна и отговор даден.
За сбогом измислен, фалшив е и края,
и съвестта чиста, а душата в рая...

image

Когато се опитат да те умъртвят 
и вече не сте двама... 
Поне да е изтънчено, с финес
без думи и без драма...


image
http://dockera.com/ 





Тагове:   отрова,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - mnogo e hubavo!!!!
26.02.2009 22:19
Когато се опитат да те умъртвят
и вече не сте двама...
Поне да е изтънчено, с финес
без думи и без драма...
vse edno si go izvadila ot glavata mi....
pozdrav!!!
цитирай
2. tini4 - ... Много ме зарадва!!!
26.02.2009 22:23
То понякога така се получава :)
Благодаря ти!!!
цитирай
3. анонимен - Мммм ,
26.02.2009 22:41
много хубаво !
Бравос !
цитирай
4. tini4 - Благодаря, sartorium!
26.02.2009 23:00
... За гостуването и за това, че ти хареса!
Поздрави!
цитирай
5. allbi - Тинче,
27.02.2009 00:17
Поздрав :))
Твое ли е ?
Разкош...
Лека нощ !!!
цитирай
6. tini4 - Албенче :)
27.02.2009 00:25
Мое е... нещо ме прихванаха спомените! Благодаря :)))
Лека да е!
цитирай
7. allbi - tini4,
27.02.2009 00:28
ама страхотно е, наиснина ...
цитирай
8. tini4 - :)))
27.02.2009 00:31
Отдавна не ме бе спохождало вдъхновение... но човек никога не знае :)
Радвам се, че ти хареса...
цитирай
9. iliada - tini4
27.02.2009 09:56
Чудесно се е получило!:)
Хубав ден !:)
цитирай
10. compassion - То винаги така се случва...
27.02.2009 10:16
Щом безчувствена е – не е това ласка
Щом спестена е даже усмивката мила
Щом правила, договор и сметка има
Не измислен и фалшив, а естествен е края.

Дано музата не си отива, tini4 ! Прекрасно е човек да се изразява творчески, дори и ако е тъжно.
Поздрав, Руми
цитирай
11. monna - За всяка отрова има и .....
27.02.2009 10:20
....противоотрова, след което следва и....едно
възкресение...! Надеждата ..последна умира...просто
Закон, човешки!
Усмивки!
цитирай
12. анонимен - Добро вдъхновение,
27.02.2009 10:26
и винаги красиво съчетаваш с картини и музика!
От такава отрова само капчица дори "убива"...
Поздрави!
цитирай
13. bimbo163 - Много точно предадено чрез стих...
27.02.2009 16:20
Много точно предадено чрез стих
стон на победен, но с победоносен вик....
Поздрави!!!
цитирай
14. анонимен - Възхитена съм!
27.02.2009 18:14
Прочетох го снощи и днес се върнах отново..., защото не съм чела скоро толкова мъдър стих!!! И съм напълно съгласна с коментара на бимбо123!!!
Въпреки мъката вплетена в редовете долавям сила и достойнство!
Поздрави, тини4! Много ме зарадва, че пишеш стихове...за съжаление често прописваме от болка, за да я извадим извън нас, но аз знам, че ще напишеш и стих окрилен от надежда, вяра и защо не любов - споделена! Прегръщам те, тини4!
...ти знаеш как да "оцелееш, за да живееш" ;)
цитирай
15. tini4 - Забавих се отговорите, Или - благодаря ти :)
28.02.2009 19:38
Сега, като го чета... Получило се е нещо, вероятно за разбиране е трудничко, но преживяно е и така го описах...
Радвам се, че ти харесва! :)))
Поздрави!
цитирай
16. tini4 - Руми, здравей!
28.02.2009 19:51
Нещо започнало с фалш, естествено завършва така... дори и да са положени много усилия - насила хубост не става...
Всяко начало има и край - естествен бе този, при толкова уговорки и необвързаност. Краят на подобна "връзка" е спасение... ;)
Поздрави!
цитирай
17. tini4 - monna, надеждата явно ме запази...
28.02.2009 20:16
Много време мина, а отровата я усещам още! Но по - скоро като обица на ухото, отколкото като болка... Има момент, в който законите човешки позакъсняват и отчаянието е единствено убежище... Но вече е история :)))
Усмивки и за теб и поздрави!
цитирай
18. tini4 - vishnichka, благодаря ти!
28.02.2009 21:45
Съчетанията са пояснителни към стиха :) И музиката ми е любима... Така ме топлят думите ти :))) Разбрала си ме - едва оцелях, след това "ужилване"...
Поздрави!
цитирай
19. tini4 - Радвам се, че отново си тук, bimbo163 :)
28.02.2009 21:52
След като приех такива взаимоотношения доброволно, заслепена от любов и претърпях големи разочарования - да простя най - вече на мен самата и да продължа, наистина е победа...
Благодаря ти, че хареса стиха ми!
Поздрави :)
цитирай
20. tini4 - Привет, анонимен...
28.02.2009 22:11
А аз си мислех, че такава объркана ситуация нама да бъде разбрана :)
Не зная дали, приемайки условия в които любовта е унизена ми бе останало достойнство... Но след края и противоотровата... може и да съм станала по - силна... или поне достатъчно предпазлива ;) А болката при мен, явно е единственото вдъхновение... както ми написаха в един коментар - пиша, когато има какво да излея от душата си... ще дойде ден, когато ще споделя и нещо нежно и красиво... надявам се :)
Благодаря ти, че не пропускаш да ми гостуваш и все така ми повдигаш духа :)))
Прегръдки и усмивки, верно приятелче!!!
цитирай
21. анонимен - 4estita baba marta!!!
01.03.2009 00:09
Бяло сирене в нощвица
червено вино в паница
синьо мънисто на ръчица
пълно щастие в душица.:)))


цитирай
22. tini4 - Благодаря, Вихре!!!
01.03.2009 00:31
Да си здрава и усмихната! И всички около теб :)))
цитирай
23. krassko - tini4, tini4, не спираш да ме изненадваш. :)
01.03.2009 04:46
И как съм го пропуснал това три дни да го не видя. Всъщност напоследък не се "разхождам" из блога. А това е нищо ново при теб, но вече свикнах с "изненадите" при теб и около теб.

ЧЕСТИТА БАБА МАРТА НА ТЕБ И ВСИЧКИ ОКОЛО ТЕБ, НАБЛИЗО И НАДАЛЕЧ.
ОБИЧАМ ВИ ВСИЧКИ !
С много обич !
krassko
цитирай
24. allbi - Честита Баба Марта :)
01.03.2009 08:12
Жива, здрава, весела, засмена, бяла и червена :))
цитирай
25. yuliya2006 - СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ ДА СТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ ...
01.03.2009 08:38
СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ ДА СТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ РУМЕНИ И ЩАСТЛИВИ И АКО С НЕЩО С ДУМИ СЪГРЕШИЛИ ДА СИ ГО ПРОСТИМ

Хан Аспарух имал сестра на име Хуба. Тя била пленница в друго царство. Аспарух пратил вест на сестра си, че е намерил земя да се заселят - на юг от река Дунав, днешна България. Като получила тази радостна вест, Хуба успяла да избяга от плен. Яхнала кон и препускала без почивка, докато стигнала до река Дунав. Търсела брод да преминат. Хуба пуснала сокол. На неговия крак вързала края на бял конец, а другия му край държала в ръцете си. Соколът литнал да намери брод през реката, но точно когато намерил пътя, стрела го пронизала и той паднал умъртвен, а конеца се обагрил с червения цвят на кръвта му. Хуба проследила нишката и така намерила път да стигне при брат си и да заживеят свободни и честити в новата земя, България.


Оттогава, бяло-червеният конец е здравата нишка, която свързва българите по света в едно – да сме здрави, силни и щастливи. Да помним, че сме българи, където и по света да се намираме.

Честита Баба Марта! Бъдете живи и здрави, весели и засмени!


С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
26. tini4 - Джул!!! Благодаря ти сърдечно :)
01.03.2009 12:58
Прощавай и Честита Баба Марта!
Здраве и щастие...
С обич, Тина
цитирай
27. ciele - Обичам пролетта, може би защото ...
01.03.2009 13:10
Обичам пролетта,може би защото точно през този сезон всичко се възражда ,обновява.. нека да е като антидот на отровата!много сбъднати надежди желая,Тини!и ЧБМ! :)
цитирай
28. compassion - Честита баба Марта!
01.03.2009 14:15
Хей, радвай се, иде пролетта!
Остави миналото да спи.
Остави бъдещето да се грижи за себе си.
Живей сега! Днес е първи март.
Слагай мартеничката и бъди бяла и червена,
весела, засмена!
цитирай
29. tini4 - krassko, сега чак видях коментарът ти...
02.03.2009 01:24
Явно ме напече слънцето днес :) Благодаря ти за посещението... Дано си го разбрал - ако да, шапка ти свалям :))) Вдъхновението ми е на светлинни години от твоето... Но изненади да искаш при мен :)
Честита Баба Марта и бъди здрав и щастлив! Трогна ме пожеланието ти!!! Много е мило... И с обич!
Благодаря ти!
С обич, Тина
цитирай
30. tini4 - Албенче :)
02.03.2009 01:26
Колкото пъти се засичаме, все ни е Честита Баба Марта... :))) Прегръщам те, мила! Здраве да е...
Поздрави!
цитирай
31. tini4 - ciele...
02.03.2009 01:32
Благодаря ти скъпа! Дано, надеждите и мечтите се сбъднат! Да си здрава и щастлива, Честита Баба Марта :))) Обичам пролетта - сякаш живота започва отново...
Поздрави!
цитирай
32. tini4 - Честита Баба Марта, Руми!
02.03.2009 01:53
Вчера направих точно това и сега се чувствам прекрасно :) Радвах се, че грееше такова пролетно слънце... Че хората, които са ми скъпи, са така мили с мен... Че мога да се усмихвам... Че съм простила и са ми простили, за да продължа отново... Че обичам!
Обичам и миналото си, но мястото му е в миналото :)
Толкова красиви мартенички и усмихнати лица скоро не бях виждала... Прекрасен ден!
Бъди щастлива и ти, compassion ;)
цитирай
Търсене

Архив