Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2009 14:54 - ЖИВОТЪТ Е УСИЛИЕ...
Автор: tini4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14288 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 07.03.2009 04:27


"Животът е усилие... нищо не се дава даром на човека. Той трябва да откупи своя дял щастие, като покаже, че е достоен за него!"
                                        Асен Златаров

image

ПРОСТИ

Прости, че тъй силно те обичам!
Прости за надеждите и за моите мечти!
Прости, че сълзи от очите ми се стичат!
Прости, че от отношението ти ме боли!

Прости, че със себе си не мога да се преборя!
Прости, че не искам с друга аз да те деля!
Прости, но не мога на бездушна да се престоря!
Прости, че според очакванията ти не мога да се претворя!

Прости, ако моята обич ти тежи!
Прости, ако със чувствата си аз те задушавам!
Прости, но всеки в тоз живот греши/дори и ти/!
Прости - ако според теб го заслужавам!

   17. 03. 2002 г.               Петя Василева

image
                            
ИСТИНСКИ ЖИВЯХ

Тъпчеха ме, но отново се изправях!
Обиждаха ме, но главата не склоних!
И въпреки, че обидите аз не забрявах,
на враговете си до края им простих!

И с всяка болка се калявах,
и с всеки удар аз по - силна бях;
на всяка буря до края отстоявах
и истински аз всичко изживях!

И щастливка ще съм, че себе си не съм предала,
че до края на всичко удържах,
че другите откъм любов не съм окрала,
а моята без свян раздавах и живях!

Така сега, ако трябва да си ида, 
да склопя очи в последен взор,
не искам нищо друго да знам и да видя,
освен, че съм живяла без позор!

27. 12. 2000 г.                   Петя Василева

image

*****

Годините безмълвно си течаха, 
но тебе не забравих аз, уви!
Имената и лицата се меняха,
но твоите - запечатани са в моите мечти...

И колкото и време да минава,
и колкото и да обичам други даже,
нашата любов завинаги остава,
а останалите - са миражи!

            2004 г.                  Петя Василева

image  
                                                   
Поместените стихове са на една прекрасна млада поетеса - Петя Василева. От последната и стихосбирка "Не всичко е любов"... Макар да е прекрасна, не мога изцяло да приема някои нейни мисли - но желанието ми е, поезията й да стане достояние на по - широк кръг от хора! Защото е толкова истинска и жива...

И ДА СМЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ, ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!!! 

Картинките са от site - narod.ru





Тагове:   усилие,


Гласувай:
0



1. анонимен - Честита Баба Марта !
01.03.2009 15:14
Много късмет и усмивки :)
Стиховете са много хубави . Поздрави :)
цитирай
2. tini4 - Честита Баба Марта!
01.03.2009 15:19
Здраве и усмивки! :)
И аз ги харесах, затова са тук ;)
Благодаря и поздрави!
цитирай
3. анонимен - Благодаря за споделените стихове
01.03.2009 15:23
Честита Баба Марта и благодаря ,за подбраните истински стихове ! Човешката душа е един непресъхващ извор на грешки и прошки ! Приятни и весели мартенски празници ,изпълнени с радост и светлина !:,)
цитирай
4. martito - Стихотворенията са много добри...
01.03.2009 18:51
Стихотворенията са много добри!
Благодаря за тях!
И честита Баба Марта!
Слънчеви усмивки и безоблачни дни!
цитирай
5. tini4 - lidis, благодаря , че ме посети!
01.03.2009 21:39
Стиховете са в тон с празника - споделена съкровена емоция - много истински. Познавам поетесата - рядко мила девойка...
Благодаря ти за прекрасните пожелания ;) Честита Баба Марта и на теб, и нека здраве и радост съпътстват дните ти!!!
Поздрави!
цитирай
6. bizcocho - Здраве за теб и близките ти! Че...
01.03.2009 21:56
Здраве за теб и близките ти!
Честита Баба Марта!:))
цитирай
7. tota - Благодаря!
01.03.2009 22:02
Нека дълги години още да ни има нас българите и да пребъдат във времето обичаите ни! Да се обичаме и да сме най-вече човеци!! Благодаря за стиховете!!
цитирай
8. allbi - Тинче,
01.03.2009 22:03
Прекрасен постинг и тази музика все повече
ме завладява ...
За стиховете нямам думи...
Поздрав :)))
цитирай
9. tini4 - martito, зарадва ме!
01.03.2009 22:05
Хубавото не трябва да остава в сянка, затова ги поместих - струва си ;) Дано се сбъднат всички мили пожелания! Здраве и усмивки за теб :)))
Честита Баба Марта!
цитирай
10. tini4 - bizcocho, Честита Баба Марта!
01.03.2009 22:21
Появата ти тук е изключително приятна изненада :)
Благодаря за пожеланието - важно е за всички нас...
Весели дни и приказни вдъхновения за теб! Бъди здрава!!! Поздравления и благодаря за изпълненото обещание :)
цитирай
11. tini4 - Аз ти благодаря, tota!
01.03.2009 22:32
За човещината в думите ти и призива за българските традиции, които трябва да запазим... за да ни има!
Честита Баба Марта!
С обич, Тина
цитирай
12. tini4 - Албенче, хубави са нали! :)
01.03.2009 22:42
И аз останах поразена, когато красиво момиче ми ги подари - малка книжка, събрала емоциите на една силна и чувствена душа...
А музиката - още я слушам, зарежда и изостря сетивата - жалко, че нямам превод. Бачата, салса, меренге - много любов има в тази музика, както в римите ти :)))
Благодаря ти!!!
цитирай
13. helios - Честита Баба Марта, tini4!:)
02.03.2009 00:13
Благодаря за стиховете и прекрасната музика!
Здраве, радост и добри дни!
цитирай
14. tini4 - helios, Честита Баба Марта! :)
02.03.2009 00:23
Много съм щастлива! Зарадва ме и ти, благодаря ти! :) Обичам поезия и музика... И приятелите да са живи и здрави!!!
Нека има много здраве и усмивки за теб!!!
Поздрави! :)
цитирай
15. inamay - ...
02.03.2009 07:30
Честита Баба Марта, Тина! Здраве ти желая! На патерица ли е не знам, ама не вярвам, че ако ще и в края на месеца да е, денят би променил с нещо пожеланието ми. Просто, не обичам шума наоколо... но пък на доброволното ми отшелно място липсва... Неугодимо ми е, май... Прощавай!
цитирай
16. glarus - чудесен пост!
02.03.2009 10:54
Приеми и моите най - приятелски пожеляния за добро във всичко през пролетния женски месец.
Беше ми удоволствие тук!
цитирай
17. mikaela19 - Честита баба Марта.
02.03.2009 18:02
Честита баба Марта.
цитирай
18. tini4 - За пожелания, времето е без значение, мила Ина!
02.03.2009 19:11
Прощавай! И простено да ти е!
Благодаря ти! Стоплиха ме думите ти...
Честита Баба Марта и желая здраве и на теб!
А сполучливо си написала за тишината в новите ни блогове - сравнено с емоциите досега тук - различно е... И пак се връщам :)
Поздрави!
цитирай
19. tini4 - Благодаря ти, glarus!
02.03.2009 19:14
Приемам с радост приятелските ти пожелания! И искренно се радвам, че при мен ти харесва :) Хубав и усмихнат да е и за теб месец март, и здраве да е...
Поздрави :)
цитирай
20. tini4 - Честита Баба Марта, mikaela19!
02.03.2009 19:18
Благодаря, че се отби... Зарадва ме среднощно ти! :) Бъди здрава!
цитирай
21. julllinkata - Тин
03.03.2009 00:28
И аз на хорото - честита:)))) Да си много много позитивна и щастлива...за здрава и обичана се подразбира;Р Абе въобще - всичко хубаво, дето се сетиш да те заобикаля:))))) Поздрави и целувки:)
цитирай
22. tini4 - julll, миличка - зарадва ме!
03.03.2009 00:41
Честита да е :))) Много ти благодаря за пожеланието - чудесно е и ми допада да си измислям хубави неща, които да се случват!!!
Целувам те и много усмивки и късмет за теб :)))
Поздрав!
цитирай
23. iia - Честит празник!
03.03.2009 16:36
Много издържан постинг!
цитирай
24. tini4 - Благодаря, iia :)
03.03.2009 20:12
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
Поздрави!
цитирай
25. vasilan - ....
05.03.2009 15:25
http://vbox7.com/play:8636e291
цитирай
26. tini4 - ...
07.03.2009 04:17
Благодаря за това откритие за мен - невероятна песен - текст и музика! Звучи ми, като мечтано пожелание...
Поздрави!
цитирай
Търсене

Архив