Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2009 04:04 - ПРОСТЕТЕ, ПРОЛЕТНА "УМОРА" :)
Автор: tini4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8541 Коментари: 25 Гласове:
2

Последна промяна: 09.08.2021 22:05


  ПОНЯКОГА, МЪЛЧАНИЕТО Е НАЙ ДОБРИЯТ ОТГОВОР НА ВЪПРОСИТЕ РАЗДИРАЩИ СВЕТЪТ НИ... 

image
http://www.ne.jp/asahi/hana/monogatari/card/card-e.htm

  РЯДКО, НО ДУМИТЕ НЕВОЛНО ОБЛИЧАТ ДРУГ СМИСЪЛ НА МИСЛИТЕ И ЧУВСТВАТА НИ...

image
http://www.ne.jp/asahi/hana/monogatari/card/card-e.htm

 ВСЕ ПАК, ДОБРЕ Е ДА БЪДЕ УСЕТЕНО... КОГА ДА ПОМЪЛЧИМ, ДОРИ ДА ИМА МНОГО И С КОГО ЗА СПОДЕЛЯНЕ!

image

ВАЖНОТО Е ДА ИМА ДВИЖЕНИЕ! ВСЕКИ С НЕГОВАТА СВОБОДНА ВОЛЯ И МОТИВАЦИЯ Е ТУК ИЛИ НЕ Е...
ИЛИ ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ, СЕ НУЖДАЕ ОТ ПРОМЯНА, ПОЧИВКА И СВОБОДА, ЗА СЕ НАСЛАЖДАВА НА ЖИВОТА! 

ПРОЛЕТЕН ПОЗДРАВ ЗА ВАС, С НАЙ ДОБРИ ПОЖЕЛАНИЯ И ДО НОВИ СРЕЩИ!!! :)



Тагове:   умора,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Ей,
30.03.2009 04:07
среднощен поздрав :))
какви са тия до нови срещи?
цитирай
2. tini4 - :)))
30.03.2009 04:25
Промяната е хубаво нещо, Албенче!
Просто, както забеляза - все по рядко съм наоколо...
Не казвам нищо, което да не се разбира :)))
Ще се поразходя и пак ще се срещнем из мрежата, а кой знае и... то светът е малък!
Песничката не ти ти ли допада ;)
цитирай
3. allbi - о тя ми е любима :)
30.03.2009 04:30
и всички песни на Нелката така вика мойта малката:))
ами нали знаеш, уважавам решенията на хората, дори и да не ми допадат...
всеки си знае...
цитирай
4. tini4 - Радвам се!!!
30.03.2009 04:34
Благодаря за разбирането :) Точно от това се нуждая... И от спокойствие - за това ми се разпуска по различен начин :)
Знаеш, че съм тук - малко ще си помълча - помага...
Поздрави :)
цитирай
5. анонимен - "Всички хубави неща имат край"
30.03.2009 06:04
...както пее канадката от португалски произход...(любимка ми е...и как няма ;)

Хвърли ме в размисъл постинга ти..., а и напоследък доста разсъждавам около мълчанието..., както и върху многото думи....
Когато мълчим често изразяваме повече от колкото, ако говорим, дали обаче сме разбрани по начина по който бихме искали?!
Когато говорим често не изразяваме това, което бихме искали...или просто оставаме неразбрани, въпреки усилията ни...

"Ние сме това, което не виждаме" пак от песента с която ни поздравяваш :)

Поздрави за постинга и се усмихвай (дори и на пук), понякога помага повече от сълзите ;)

Hugs & Kisses :))) thesilent ~*~

...и все пак...нека хубавите неща да нямат край ;)
цитирай
6. martito - Добре. . . Нека помълчим. . . за ма...
30.03.2009 08:03
Добре... Нека помълчим... за малко...
цитирай
7. tini4 - thesilent ~*~
30.03.2009 15:20
Както си забелязала - нито дявола е толкова черен, ното ангела, ослепително бял :) Ние приемаме нещата като хубави или лоши, а дали са такива? Субективно е... Тук ми е и добре, а понякога - и зле! Както споделя vmir - мярка му е майката :))) И ако се поотдалеча от нещо, вероятността да го видя в друга светлина е по - голяма ;) Не крия, че обичам този блог и доста от хората му... Изморих се малко - от емоции и размисли, затова дойде време за действие - слънчево е, пролет е - копнея да изтичам навън ;) Естествено е, когато се натрупа умора, да си дам почивка... някои усилия си остават напразни, независимо от добрите ни намерения!
Благодаря за посещението!
Hugs & Kisses
цитирай
8. tini4 - martito :)
30.03.2009 15:26
Да... за известно време... и после пак! Иначе ще ми липсвате а може и да ме забравите :)))
Повечко време за близките ми - това е истината. Иначе ми се споделя и коментира, но не е справедливо да пренебрегвам обкръжението си и в реалността... Май не е и здравословно...
Благодаря и поздрави!
цитирай
9. tini4 - Привет, mikaela19 :)
30.03.2009 15:38
Клипчето дава възможност да си попеем :) А ти си ми подарила такова мило стихче!!!
Хората обикновено се връщат, където са били щастливи... А от позиция на времето, си спомням предимно хубавите неща, горчилките са неизбежни, но не и чак толкова драматични! А и пояснението е, преди всичко поради запитванията на лични - не съм се дянала никъде :))) Тук съм, но по - рядко! Къде да се дяна - живота е на бързи обороти напоследък - от себе си, човек не може да избяга :)))

Благодаря за поетичното послание и всичко добро!
цитирай
10. candysszzz - Ех, тази пролетна умора... :)!
30.03.2009 17:55
Ех, тази пролетна умора... :)!
цитирай
11. tini4 - :))) candysszzz!
30.03.2009 18:20
Хубавото е, че преминава така неусетно, както се е появила...
Щастлива пролет на теб!
цитирай
12. iliada - Навярно е пролетна!:)))
30.03.2009 19:16
Но и това ще мине!:)Хубава вечер ти желая скъпо приятелче и добър релакс!:)
цитирай
13. bimbo163 - Мъдро. . . . Доно те пусне бързо пр...
30.03.2009 20:32
Мъдро....
Доно те пусне бързо пролетната умора....
Поздрави!!!!
цитирай
14. ivesa - Благодаря,tini4!
30.03.2009 20:35
Благодаря за поздрава и хубавите съвети!Ще си отделя време за мълчание.Замислям пътуване.До нови срещи,приятелче!:)))
цитирай
15. tini4 - bimbo163...
31.03.2009 08:48
Благодаря за пожеланието! ;)
Преразглеждам си приоритетите с надеждата, разумно да подредя времето - дано да има достатъчно за всичко и всички...
Поздрави и на теб!!!
цитирай
16. tini4 - Или, благодаря ти мила :)))
31.03.2009 08:59
След нощно дежурство в болницата съм и бе леко, но явно дремка ме наляга, щом те прескочих в коментарите! ;)
Знам ли, открия ли причината - веднага я елиминирам! Но си ме знаеш, пристрастявам се... Релакс, наистина ми е необходим!
Поздрави и усмивки! :)
цитирай
17. tini4 - Аз ти благодаря, приятелче :)))
31.03.2009 09:14
Щастлива съм, че хареса среднощния ми постинг! И наистина много се радвам се за замисленото ти пътуване - винаги е вълнуващо! :)
Много прекрасни емоции и до нови срещи, ivesa! :)
цитирай
18. compassion - :)))
31.03.2009 12:25
http://www.youtube.com/watch?v=Deq_1lg9Dlo&feature=related
цитирай
19. ivesa - tini4,
31.03.2009 18:09
ще бъде вълнуващо,сигурна съм в това.Благодаря ти за хубавите пожелания!Щастливи пролетни дни и за теб!:)))
цитирай
20. tini4 - Руми :)))
31.03.2009 19:30
Благодаря за всичко! Много подходящо за мен... ;)
Поздрави,Тина
цитирай
21. tini4 - ivesa,
31.03.2009 19:39
и аз съм сигурна в теб - затова сърдечно ти се радвам!!!
Дано е щастлива, благодаря ти :)))
С обич, Тина
цитирай
22. allbi - Тинче,
08.04.2009 09:12
смятам и аз да го направя ...
ще помълча ...
цитирай
23. tini4 - Aлбенче...
08.04.2009 09:22
Малко е трудничко в началото...
Но е далеч по - спокойно...
Ще си помълчим заедно :)
цитирай
24. silencemurmur - Мълчанието
27.05.2009 14:30
може да е много по-шумно от говоренето.
Говоренето може да е много по-тихо от мълчанието.

Мълчанието, което съм, нито говори нито мълчи.

Silence
цитирай
25. tini4 - silencemurmur...
07.06.2009 23:39
Просто няма какво да добавя! Харесват ми мислите ти :)
Всеки си знае...
Погледнато от различни позиции и при отделните хора - много индивидуално е!
А мълчанието, което аз съм, е аналогично на посоченото в коментара... Просто състояние на дух, психика и потребност!
Един уважаван от мен (бивш вече) блогер каза, че мълчанието не е достойна позиция. Поне според мен, мълчанието, което крещи също е позиция... А по природа обичам да споделям и да говоря - когато има кой да разбере! ;)

Поздравления за това, което си!!! :)
цитирай
Търсене

Архив