Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2008 00:28 - Just a simple man - В блога няма постинги
Автор: tini4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5546 Коментари: 18 Гласове:
0



"Животът ни е капчица роса. Дори и да е капчица роса живота ни, все пак..." Исса



Тагове:   MAN,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Да,
25.11.2008 10:39
пълно е с такива блогове...
тъжно празни...:(
цитирай
2. tini4 - Много тъжно! :(
25.11.2008 11:27
...
цитирай
3. hera - tini4, извинявай че снощи не писах. ...
25.11.2008 14:15
tini4, извинявай че снощи не писах..., но сега ти отговорих :)
цитирай
4. tini4 - :))) hera, мила!
25.11.2008 14:23
важното е, че пишеш - когато и където да е - откривам те :)))
цитирай
5. bizcocho - :((
25.11.2008 21:18
В то3и блог имаше чудесни неща.Докривя ми,когато и3че3наха.
цитирай
6. henzelski - Ми така е пожелал
26.11.2008 06:20
авторът, така го е направил.
В сайта Хулите например, нищо не можеш да триеш по собствено желание. Но пък админите могат да го направят. Както по твоя молба, така и по собствено усмотрение. Разни сайтове, разни правила...
цитирай
7. tini4 - Така е, henzelski...
26.11.2008 08:54
Естествено, че всеки избира как да постъпи с блога си!
Почувствах някъква тъга при тази гледка... Напоследък хората си тръгват предимно разочаровани. И не само поетите (не отричам чувствителността им)...

"Има много лоши, даже зли хора - те са като въглени - ако не те попарват, очернят!"

Дай боже, пък да си заличават блоговете по хубави причини! :)
цитирай
8. tini4 - ... bizcocho - :((
26.11.2008 09:04
Именно, поради факта, че на мястото на стойностните неща... няма нищо... Много жалко!

Във случая визирах simpleman, без да го познавам и да имам правото да коментирам решението му! Да ми прости, ако го засягам по този начин - реакцията ми бе емоционална, но наистина съжалявам... както съжалявам при аналогични подобни гледки!
цитирай
9. hera - "Дай боже, пък да си заличават ...
26.11.2008 15:38
"Дай боже, пък да си заличават блоговете по хубави причини! :)" - подкрепям напълно казаното! Флайко има хубав пост за това какво е блог! Лично пространство и трябва да го уважаваме!
цитирай
10. tini4 - hera, mila :))) Привет! flyco е един от хората...
26.11.2008 16:10
...който уважавам и ценя мнението му!
( Добре, че на Христо Ботев не му е хрумнало да си е унищожи творчеството, например! )

Когато се губи нещо хубаво - винаги е малко тъжно...

Ти си в "избрани"!!!
Сега ще прескоча при теб, поспах след нощната и докато дойде време за домакинстване, ще блогствам :)))
цитирай
11. monna - Да, тъжно!
26.11.2008 17:19
Симплеман, изтрил е всичко!! А беше добър!
Душата му страда!
цитирай
12. hera - Наистина
26.11.2008 18:01
е тъжно, сещам се за още един блогър, който си замина, а пишеше толкова хубаво....и с цялата си душа!
цитирай
13. tini4 - monna... аз се опасявам точно от това!
26.11.2008 18:13
За жалост не знаем какво се е случило и не можем да върнем времето, нито да помогнем...

Но можем да го запомним - истински творец е минал от тук и е продължил по пътя си...
цитирай
14. tini4 - hera :) "Загубени в превода"...
26.11.2008 22:21
Под това заглавие имаше един филм :) Та и ние така... Тази вечер се разочаровах от един приятел, много го обичам, ама взе да ме разплаква и ще се разсърдя! Имахме не съвсем сигурно уговорена среща и мислех да се видим и да се забавляваме малко. Bendi (така се казва той), обаче се обади, че е измръзнал, изморен и т.н. - с други думи, срещата отпадна. ОК, казвам и се хващам да помагам на брат ми в козметичния ремонт у дома... Бенди пак звъни и ми сервира, че ме чака след час в един клуб! О, не - заета съм - имам други планове (и те се объркаха), но както и да е! Леле като се разфуча това момче... Как можело да не му обърна внимание... Можело я! Да не съм на повикване... Уф - ядоса ме, добре, че ми минава бързо :)))

Тази вечер e нещо нервозна - но ще попрявя това състояние с... музика или шоколад :P

Hugs & Kisses
цитирай
15. hera - tini4
27.11.2008 02:47
Aaaaaa, страхотен филм, обожавам го, дори мислих да си пиша в описанието "Lost in translation", но се отказах, тогава съвсем можеше да ме вземат за :)))))))
Между другото обичам да казвам след "загубени в превода" - "намерени в ситуация", така си го измислих......., и ние все се намираме...., в някоя ситуация, или някой блог :)

Не се ядосвай, такъв тип момче не те заслужава, не позволявай да те разиграват!!!!!

Музика и шоколад е много правилно решение :)
И аз така често правя, или шоколадово мляко ;) А напоследък, и особено с наближаване на Коледа, обичам и eggnog, ммммм......., compassion няма начин и тя да не го обича :), къде ли е тя? Днес не съм я виждала......

Струва ми се, че те "надушвам".....да не би още да си будна?
цитирай
16. compassion - Как няма да ме надушваш, hera?
27.11.2008 11:32
Ровя из интернет, чета тия ми ти мъдрости, мисля, че чак главата ми запуши като стар комин (до Канада ще да е стигнало). А то е просто: (де да го можех) стоиш си значи и нищо не правиш и нищо не мислиш...това мъж трябва да го е измислил...ха-ха-ха.
tini4, съгласна съм с теб! Добре, че Ботев не се изтри (а ако беше в нашия блог дали нямаше да го направи какъвто е огнен и сърце му не трае...) Да, блогът на всеки е лично пространство, но авторът като прави постинг дава подарък на другите и после да си го вземе обратно е някак странно, но особняци винаги е имало...Аз дошла не дошла също мисля за напускане, но първо искам да намеря нови одежди за голите си умозаключения, че така в обществото се възприемат като неприлични (на кой ли му пука..... аз май се взимам много на сериозно).
цитирай
17. tini4 - Руми, привет!!! :)
27.11.2008 14:53
Радвам се, че намина - скоро не сме си говорили, а обичам да те слушам - все нещо мъдро ми казваш - ей така помежду другото!!! И съветите ти са с разбиране и загриженост... ( Още съжалявам, че триейки блога си - затрих такива стойностни коментари... Но съм ги запазила в сърцето си...)

Само не разбирам как може умозаключенията ти да се възприемат за неприлични...
На мен ми пука - качествени хора в блога трябва да има...

Много те ценя, compassion!
Благодаря и поздрави! :)
цитирай
18. tini4 - hera, мила приятелко... Шоколадово мляко!!!
27.11.2008 16:20
Досега да са ме изгонили от дома, ако не се нуждаеха от мен :)))
Не съм стигнала до пазар, а за кулинарстване време не остава... Ще бягам...

Бенди не ме заслужава и напоследък ми лази по нервите с претенции. Зная, че приятелите понасят много, но се изморих от свръхбагаж... :) Сега говорихме и някой ден може да имам време за него!

Поздрави от мен и безброй целувки!!!

До скоро, мила... :))) Ще се намерим в ситуацията - тази твоя мисъл адски ми допадна... :)))
цитирай
Търсене

Архив