Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2008 04:59 - ЗА ДОБРО УТРО... Gloria Estefan - Hoy
Автор: tini4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6230 Коментари: 25 Гласове:
0

Последна промяна: 01.05.2009 21:58


За тонус и добро настроение днес!!! *** Лежах си до малкото съкровище... То си спинка блажено и непробудно... Аз лягах, ставах... Пак лягах, прерових хладилника... Влизах в блога, излизах... Обиколих стаите - нищо ново, пак рових в мрежата... Прочетох си e-mail - те... Мъничока спи, аз мисля за една загубена кауза... А hard day"s night



Тагове:   Утро,


Гласувай:
0



1. hera - Добро нека е утрото ти :)
04.12.2008 06:10
Как може да не спиш, ще ти се карам!!!!!!!! И не само, че не си спала, но не си ми и писала !!!!!!! :) Казано с усмивка. Тини4, аз съм същата скица :)
До...след малко ;)
цитирай
2. hera - забравих...
04.12.2008 06:11
...мислих си тези дни да те поздравя с Глория, изпревари ме :)))) Песента е супер :)
цитирай
3. dancing40 - dobro utro
04.12.2008 11:54
blagodarq za hubavata pesen,vdigna mi nastroenieto,mnogo ja haresvam i dnes mai imah nujda to4no ot neq:)
цитирай
4. tini4 - Благодаря, hera :)
04.12.2008 14:14
Обичам я нощта - отдавна не ме спохожда сън - има толкова хубави неща, които не искам да пропусна :))) Писах си с приятел, който не е в БГ и довърших няколко започнати неща - обичам да довеждам нещата до край.. и да отмятам задачките! И се замислих за годината, която си отива - леле, колко емоциионална!!! От всичко по малко, а от някои неща и в повече :)))
Не ти ли писах? Извини ме... Явно съм се отнесла :(((
hera, мила... поне ще си изпием кафето заедно - пиши, когато можеш, please ;) Hugs & Kisses :)))
ПП. Глория Естефан ми е любимка, посвети на музиката и културата на Куба албума си - “90 Millas”... Поздрави! :)
цитирай
5. tini4 - turbo4 :)
04.12.2008 14:31
Добър съвет, благодаря...
От много мислене, си докарах главоболие - но трябва да вземам решения разни и не мога да си позволя лукса да сгреша! Макар, че само времето ще покаже... :)))
А един шегаджия скоро ми каза да оставя мисленето на тези, които го могат :)))
Поздрави! :)
цитирай
6. tini4 - dancing40 :)
04.12.2008 14:49
Радвам се, че ти е харесала - това целях - да зарадвам всеки, посетил блога ми!
Всичко добро и поздрави! :)
цитирай
7. hera - tini4, ето ме с кафето ;)
04.12.2008 15:35
....и със теб :) Да, мила, и аз обичам ноща....и то от доста отдавна, ноща е различна, тихо е, можеш да останеш със себе си и да чуеш собствените си мисли :))) Желая ти хубав следобед, аз след малко тръгвам з аработа, навън вали дъжд :)
Hugs & Kisses
цитирай
8. tini4 - Чаках те, скъпа :)))
04.12.2008 15:59
Точно това имах впредвид за нощта... Ти ме разбираш винаги, затова си ми така обична и необходима...
Времето тук е променливо, като през пролетта. Но не предвещава сняг, а ми се искаше още една зимна приказка :)))
До скоро! Hugs & Kisses
цитирай
9. hera - tini4
04.12.2008 16:06
....аз ще ти разказвам моята и така по-малко ще ти липсва :))) Скоро много скоро ще ни навести, въпреки че все още се бави......., а на мен нещо ми е едно такова топло, топло....., слънчево, мисля си за палми и синьо море.......
цитирай
10. tini4 - Затова се прехласнах по Мексико, мила hera :)))
04.12.2008 16:15
Ох, искам да се препичам на слънце като гущерче... Палми и океян - това ми е стара мечта! Ако успея да се измъкна от работата, да не се заричам, но ще се разходя надалеч :)))
Сега забягвам за малко, но тук в блога - ще се срещнем - знам си аз!
Kisses, dear hera!!!
цитирай
11. bizcocho - :)Любимият ми му3икален блог не ...
04.12.2008 21:05
:)Любимият ми му3икален блог не губи нито сантим от по3ициите си:)))))))))
Да намачкаш Рижко и да 3аспиш с щастлива усмивка от мислите ти!:))
цитирай
12. tini4 - bizcocho :)
04.12.2008 21:44
Радвам се, че си тук мила и песничка ти харесва!!!
Много имах нужда точно от подобно пожелание за лека нощ :)))))

Поздрави и усмивки! :) Adios
цитирай
13. hera - tini4
04.12.2008 22:24
Нямаше ме повече от час в офиса, изпълнявах важна мисия ;), но всичко свърши от добре по-добре :) Ще се наложи обаче да остана до по-късно от обикновено. Днес е малко крейзи световния пазар и е забавно :)))
Знаеш ли цала сутрин слушам кой кога и къде щял да ходи на топличко, и всичките дистанации едни екзотични, мммм......
Тук е много популярно да се спасяват някъде на юг през зимата, кой за празниците, кой взел отпуска.....
Пожелавам ти от сърце и твоята "топла' мечта да се сбъдне :))))
цитирай
14. hera - tini4 & bizcocho
04.12.2008 22:33
Лека нощ, приятелки красиви!

Спете вий щастливи :)
цитирай
15. gothic - Лека и от мен :))
04.12.2008 22:48
Лека и от мен :))
цитирай
16. tini4 - хера, мила! :)))))))))
04.12.2008 23:14
Не мисля да заспивам...
С червено вино чашата доливам...
да мигна няма аз да мога
- кажи, изневери ли ми - за бога?! :)))))))))))
цитирай
17. tini4 - Лека, gothic :)))
04.12.2008 23:16
Утеши ме с музика, приятелю! :)
цитирай
18. inamay - ...
05.12.2008 00:05
Не се вписвам във вашите разговори... но бих пожелала на всички спокойна нощ!
И не забравяй за небето, Тина! :) Лека!
цитирай
19. tini4 - inamay, помня всичко, което си ми казала...
05.12.2008 00:30
Не забравям небето, още е рано за мен.., но благодаря и лека да е Калина! :)
цитирай
20. hera - tini4
05.12.2008 00:56
Не, не съм!
И дума да не става!
Вярна съм до гроб!
На теб съм роб,
и всичко в тебе величая!
Вълшебнице....,
Целувам ти ръка! :)
цитирай
21. tini4 - Заспивам с твоята целувка на сърце...
05.12.2008 00:59
Докато ти си тук, аз там ти пиша
и гледам русичко усмихнато лице...
Сега успокоена кротко дишам!
цитирай
22. hera - До утре мила, мъничко поспи. . . . . . А ...
05.12.2008 01:12
До утре мила,
мъничко поспи......
А аз ще тайничко надничам,
защото все при тебе тичам.....
да зърна сладкото мишле :)

(ама много е сладко това жълтичкото на снимката, твоето си е, нали? стои до компютъра докато пишеш ? :))))
цитирай
23. tini4 - До утре, миличка - ще лягам...
05.12.2008 01:43
Утре съм на работа и трябва да съм свежичка за белите престилки и клиентите :)

Жълтото мишле... сладкото ми плюшено талисманче :) Беше мое! Подарих го на един безценен за мен приятел. На тази снимка е седнало на неговият компютър и се усмихва :)

Последният път, когато му гостувах - вече не седеше там... Затова я качих - да си го гледам! За да му се радвам, защото го обичам и за да ми напомня за преходността на нещата от живота!!! Сега приятелят ми е много, много далеч и в прекия и преносния смисъл... Рядко, но се чуваме и се надявам да е щастлив! Защото всеки път когато птиченцето кацнеше на рамото му, не го издържаше за дълго... и го прогонваше!

Мина доста време и всичко тече, всичко се променя, но мишлето е някъде там... и тук - запечатано от камерата на телефона ми! ;)))

Bye Dear, Hugs & Kisses :)))
цитирай
24. hera - :)
05.12.2008 01:51
дали те изпуснах, май е за няколко минути само...., ако ти се ходи в моя блог, има малка изненада за лека нощ :)
цитирай
25. hera - Къде си? какво става????
05.12.2008 22:50
Къде си? какво става????
цитирай
Търсене

Архив