Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2008 18:50 - ПОЗДРАВ ЗА ВАС, ЗАЩОТО ВИ ОБИЧАМ... 366 дни в 7 мин.02 сек.
Автор: tini4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9697 Коментари: 44 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2009 01:32


Juan Gabriel "Asi fue"

Perdona si te hago llorar,
perdona si te hago sufrir,
pero es que no estб en mis manos,
pero es que no estб en mis manos,
me he enamorado, me he enamorado.
me enamorй.

Perdona si te causo dolor,
perdona si te digo adios,
como decirle que te amo,
como decirle que te amo,
sн me ha preguntado.
Yo le dije que no
yo le dije que no.

Soy honesto con ella y contigo,
a ella la quiero y a ti te he olvidado,
si tъ quieres seremos amigos
yo te ayudo a olvidar el pasado
no te aferres, ya no te aferres
a un imposible, ya no te hagas
ni me hagas mas daсo
Ya no.

Tъ bien sabes que no fue mi culpa
tъ te fuiste y sin decirme nada
y apesar que llorй como nunca
ya no seguнas de mi enamorada
luego te fuiste y que regresabas
no me dijiste y sin mas nada
por quй? 
No sй, pero fue asн.

Asн fue. 

Te brindй la mejor de las suertes
yo me propuse no hablarte, no verte
y hoy que has vuelto
ya de eso no hay nada
ya no debo, no puedo quererte
Ўya no te amo!, me he enamorado
de un ser divino, de un buen amor
que me enseсo, a olvidar
y a perdonar. 




 
Така  бе

Прости ми че те карам да плачеш,
Прости ми че те карам да страдаш,
но то не е в моите ръце,
но то не зависи от мен,
влюбил съм се, влюбил съм се,
влюбих се.

Прости ако ти причинявам болка,
Прости ако ти казвам Сбогом,
Как да й кажа че те обичам,
как да й кажа че те обичам,
след като тя ме попита.
Аз й казах че не,
аз й казах че не.

Честен съм с нея и с тебе,
Нея обичам , а теб забравих,
ако искаш ще останем приятели
ще ти помогна да забравиш миналото,
Не се осланяй, вече не се осланяй,
на една невъзможност, вече не се ранявай, вече не ме ранявай,
вече не.

Ти знаеш добре че не по моя вина ти си отиде, без да ми кажеш и дума, въпреки че плаках като никога, вече в мен влюбена не беше ,после си отиде и не ми каза че се връщаш.
Защо?
Не знам, но така бе.

Пожелах за теб най-добрата съдба,
реших да не ти говоря, да не те виждам, а това което сега връщаш, от него няма нищо, нищо не ти дължа,
не мога да те обичам, вече не те обичам!
Влюбих се в божествено същество, в една любов добра, която ме научи да забравя и да простя. 



 

image
 





Тагове:   обичам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melsun - :)
30.12.2008 19:22
Тази песен е огромно удоволствие за мен!! Мерси много!:) Скоро не я бях слушала.
цитирай
2. hera - tini4
30.12.2008 19:26
И аз те обичам!!!
И винаги ще те обичам!!!
Now & Forever!!!
Hugs & Kisses

>>> Страхотна песен..., както винаги!!!!<<<

* *
*
цитирай
3. kosara2008 - :) !!!!
30.12.2008 19:29
бъди щастлива и обичана и ТИ!
цитирай
4. tini4 - melsun,
30.12.2008 19:53
Радвам се, че си я припомнихме... Да тя е старичка, но разкошна. Сега Elvis Martinez има нова версия, но в Туба няма читав негов клип :)
Поздрави :)
цитирай
5. tini4 - hera,
30.12.2008 20:05
Взаимно е миличка! :) И аз си те обичам!!!
Радвам се, че хареса тази бачата... Как се танцува само... ;)
Hugs & Kisses! :)
цитирай
6. tini4 - kosara2008,
30.12.2008 20:08
Благодаря ти!!! Прекрасно пожелание ;)
Бъди обичана и разбирана... И много Щастлива Нова Година! :)
цитирай
7. bizcocho - тиниииии4:)
30.12.2008 20:39
Удоволствие мое:))))))А аз нали все съм назад с материала, не съм я слушала досега и удоволствието ми е пълно:))))))))))
цитирай
8. allbi - Тинче :)))
30.12.2008 20:55
Много обич и от мене ...:)))
Благодаря...Страхотно...
цитирай
9. tini4 - bizcocho, миличка :)))
30.12.2008 20:55
Eх, как ме радваш!!! Нали сме си с гореща кръв :)))
Скоро не бях ти напомняла за музикалната си слабост!
Поздрави ;)
цитирай
10. tini4 - allbi, благодаря ти приятелко! :)))
30.12.2008 21:10
Надявах се да ти хареса!!! И е страхотно ;)
цитирай
11. inamay - ...
30.12.2008 22:00
Поздрав, Тина... заради обичта!
Весело посрещане на идващата Нова!
Да си блестяща!!!
цитирай
12. gothic - "Влюбих се в божествено съ...
31.12.2008 00:03
"Влюбих се в божествено същество, в една любов добра, която ме научи да забравя и да простя."

Това е ИСТИНАТА...обичайте, за да сте добри :)
цитирай
13. tini4 - Мила Ина...
31.12.2008 00:09
Блестящо пожелание! :) Да обичта обикновени ни прави такива...
Хубав празник и за теб, и нова Нова Година!!!
С обич, Тина
цитирай
14. tini4 - Пламен - както винаги точните думи, на място :)))
31.12.2008 00:14
Да, любовта облагородява и ни кара да се чувстваме в небесата от щастие... Да простим и да продължим по пътя - не е трудно! Да го направим... Вече сме по - добри, усещате ли го?! :)
Благодаря, gothic...
цитирай
15. vladov2007 - Моля Ви! Прочете всички пожел...
31.12.2008 08:21
Моля Ви!
Прочете всички пожелания от картичката в цветята на моя постинг! Забавлявай се! Нали е ваканция!

цитирай
16. tini4 - vladov2007, a пожеланието ми към теб? :)))
31.12.2008 10:09
Постингът ти е прекрасен и много ме зарадва! :) Писах ти в него, благодаря ти... Весела и щастлива Нова година!!!
цитирай
17. apka - Pri teb vijnagi
31.12.2008 12:25
4uvstvam zaedno s 4eteneto!
Mila vesela i 6tastliva nova godina!
цитирай
18. tini4 - apka...
31.12.2008 14:21
Така ме стоплят думите ти!
Благодаря, за милото пожелание... Да е весело и светло при теб, а Новата Година е Щастлива! :)
Поздрави!
цитирай
19. bizcocho - Честита и щастлива да те залее със себе си 2009!
01.01.2009 13:13
Душата ти прегърната с души
от твоят ранг,от твоите стандарти
сърцето ти с любов да затупти,
защото в този свят ти Божи дар си!
със цялата си чистота,
със искренност ,която ме опива,
и тебе слагам в олтар
сред хората с които съм щастлива!

Ако има грешки не ги забелязвай или свиркай да поправям,защото го "измъкнах" в движение:)Написах едно изречение,а останалото се изля:)
цитирай
20. tini4 - bizcocho, слънчице!!!
01.01.2009 15:27
Прочетох го безброй пъти...
Господи, СТРАХОТЕН СТИХ!!! Благодаря ти, специално за мен е :))) Сред хората с които съм щастлива - взаимно е, миличка! О, това се казва подарък!!! :) Какви силни думи... Ох, ненадмината си... Не, чета го пак и се притеснявам чак ;) Личи си, че е написан на един дъх... А и да има правописни грешки - не ги виждам - така ме развълнува!!! Благодаря!!!
Хубаво ми започна годината :))) Поздрави ;)
цитирай
21. bizcocho - :)))))и моята тинич - с едно теле...
01.01.2009 15:31
:)))))и моята тинич - с едно телефонно обаждане:)Набързо,минутка,но като година вълнуващо!:))))
А стихът написах в момента и е точно само за теб!Навсякъде където съм ползвала стих е мое и единствено за даден човек:)))
цитирай
22. tini4 - :) bizcocho...
01.01.2009 15:53
Да, първият човек, който ми се обади!!! :))) При положение, че линиите бяха ужасно претоварени...
Покрай теб се настроих за една нова и хубава година и знам, че като мисля хубави неща - случват се!!! Благодаря ти, миличка - такава изненада, не няколко изненади ми поднесе - щастлива съм!!! :)))
А стихчето си го запазвам, чела съм много твои стихове и си ги харесвам. Разбрах и го почувствах, че е за мен ;) Затова е ми много скъп, стопли ми душицата и ме просълзи!!! Пак ти благодаря :)))
цитирай
23. inamay - За много години, Тина!
01.01.2009 17:37
Ще ме прощаваш, че минах оттук тъй, без дар, нощес, а после пропуснах и светлото... Оставих си душата днес да води, а тя реши - почивка :)))
Да ти се дава много здраве! Да те застига все добро, а ако пък и лошо мине - забрави го, пропусни, върви! И винаги обичай, мила!!!
цитирай
24. tini4 - Благодаря ти, Ина!
01.01.2009 18:19
Когато и да минеш, си очаквана и добре дошла :)))
Естествено, че ще послушаме душата - тя не понася прекаленост :) Благодаря за сърдечните пожелания!!! Ах, как исках от тебе да ги чуя!!!
Обичам, мила - но ти си го почувствала... :)
За много години!!!
цитирай
25. tini4 - Много мило и мъдро пожелание, благодаря!!!
01.01.2009 19:15
Да намерим това, което търсим е плод на усилия и късмет... Да го разпознаем, е необходима интуиция и разум... Щастие е, да получим!
Но най - важно е с обич, старание, щедрост и щастие, за да го запазим!
Да се сбъдне всичко, което си пожелаеш, vetrogon :)))
цитирай
26. skribezium - tini4,
01.01.2009 20:14
Благодаря за чудесната музика!
Честита и щастлива Нова 2009 година!
цитирай
27. tini4 - Аз ти благодаря, skribezium!
01.01.2009 20:47
Че ме посети и за пожеланията! И много се радвам, че хареса музиката ;)
Щастлива Нова 2009 Година и на теб!!!
Честита да е!
цитирай
28. tini4 - Честита да ни е, bojank! :)
02.01.2009 08:36
Да се радваш на много здраве, радост и успешни начинания!
Щастлива Нова Година :)
цитирай
29. anastasiia - Честита да е!:)))
02.01.2009 17:14
И различна, вълнуваща, неповторима...:)
Безброй красиви мигове ти желая...:)
Топла прегръдка...:)
Благодаря за песента...ПРекрасна е...
цитирай
30. tini4 - Ася, слънчице!!!
02.01.2009 17:41
За много години! Благодаря ти, мила :)))
Радост в моя блог и безброй усмивки!!!
Песента е любима моя... И много я харесвам...
Щастлива да си Ася и благословена с добро за новата година!
Честита да е! И здрава! И обичлива! :)
цитирай
31. krassko - И аз ви обичам всичките! Прекрасни сте!
02.01.2009 19:43
Но тази любов...Голямо тичане пада...Като вихрушки сте...Добре че мога да летя. Иначе как щях да бъдя с вас!:)))
цитирай
32. tini4 - :))) krassko...
02.01.2009 20:19
Благодаря, така е - любовта си заслужава летенето! :)))
Наистина голямо "тичане" пада, понеже не искаме да пропуснем никого...
Обичам те, krassko - прекрасно е, че си тук, с нас! Да си жив и здрав...
Честита Нова Година!!!
цитирай
33. helios - tini4, Благодаря за прекрасната песен!:)
03.01.2009 01:13
Честита Нова година!
Желая ти здраве, радост и благополучие!
цитирай
34. tini4 - :) helios, Честита да е новата 2009 година!
03.01.2009 12:03
Благодаря, слънце :)
Дано всичко да така, както пожелаем да бъде!!!
цитирай
35. анонимен - 4estita nova godina!!
03.01.2009 15:45
zdrave,kasmet i mnogo usmivki!!!:))))
цитирай
36. tini4 - Честита да е! :)))
03.01.2009 16:10
За много години - здраве, радост и благополучие!
цитирай
37. iliada - tini 4 !!!
03.01.2009 18:18
Страхотен поздрав!
Колко хубаво е ,че има и превод!
Щастлива нова година!
Желая ти истинска ,красива и голяма любов!
Обичай и бъди обичана всяка година по 366 дни!:)
цитирай
38. enjoy6 - Честита Нова Година!
03.01.2009 18:20
Нека е много здрава и късметлийска !
Поздрави и усмивки:)))
цитирай
39. tini4 - iliada! :)))
03.01.2009 18:37
Благодаря, вълшебнице...
За много години!!! Страхотно е пожеланието ти!
Истинска, красива и голяма любов!!! Какво по - прекрасно от това :)
Обичай и бъди обичана и разбирана, мила Илиана!!! Щастлива Нова Година :)))
цитирай
40. tini4 - Честита да е 2009 Година, enjoy6! :)
03.01.2009 19:00
И много добра и благодатна!
Да си пазим здравето и да постигаме желаното, усмихвайки се...
Поздрави! :)))
цитирай
41. ivesa - ЧНГ,tini4!
04.01.2009 13:48
Здраве и много,много щастие ти желая през Новата Година!
Публикуваната песен е чудесна!Благодаря!:))
цитирай
42. tini4 - ivesa, Честита Нова Година!
05.01.2009 00:46
Благодаря, за пожеланията :)
За много години! И нека тази е добра... Пожелавам ти щастливи, незабравими емоции и здраве, за да имаш време за всичко хубаво, което предстои!
цитирай
43. compassion - tini4, за много години!
06.01.2009 01:07
Изгуби ми се нещо от погледа....и Хера...какво става?
Аз пак нещо съм пропуснала. Много работа имам. Ще се радвам да ви чуя пак щастливи да си гукате. Така ви се радвах на приятелството. Чак ми беше неудобно да се намесвам. Дано всичко се изясни по-бързо. Не трябва да предполагаме разни неща, а да споделяме мислите си. Така ще се изчистят бързо всякакви недоразумения. Вярвам в мъдростта ви.
Поздрав, Руми
цитирай
44. tini4 - Руми, мила... За много години!
06.01.2009 02:08
Някои неща просто се случват... И не се губят, а трансформират... както ще се досетиш :)
По - рядко влизам в блога, но си ви чета! Само за коментари не остава време, но и това ще премине.
До скоро мила, compassion и да имаш успешна и здрава година!!! И да си все така позитивна, здраво стъпила на земята, с вяра в доброто :)
Поздрави!
цитирай
Търсене

Архив