Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2008 23:17 - Volvere(bachata) DLG
Автор: tini4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13362 Коментари: 56 Гласове:
0



За хората, които обичат... и обичам :)




Гласувай:
0



1. nadence - Много хубава песен, чувствен те...
26.11.2008 23:30
Много хубава песен, чувствен текст... и носи много спомени. :)
цитирай
2. tini4 - Благодаря, nadence!
26.11.2008 23:35
Многа се радвам, че ти харесва :) А спомените - да, затова я избрах - чувства...
Поздрави :)
цитирай
3. анонимен - и мене ше заобичаш
26.11.2008 23:37
като те прасна
пихтия с пихтия
цитирай
4. martito - Поздрав за теб с тази песен:) h...
26.11.2008 23:44
Поздрав за теб с тази песен:)
http://www.youtube.com/watch?v=ETlpSBRQKXg
цитирай
5. tini4 - martito :)
27.11.2008 00:01
Благодаря ти от сърце, мила!!!
Поздрави :)
цитирай
6. tini4 - :) анонимен, подминах те...
27.11.2008 00:09
Личи, че си недоволен от живота си... В противен случай не би бил така озлобен...
Музиката е приятна и всеки, способен да обича би реагирал адекватно, или би подминал...
Пожелавам ти любов, никога не е късно...
Поздрави :)))
цитирай
7. bizcocho - :)
27.11.2008 00:46
оформи се като "моят любим му3икален блог"
Песен с хубав текст!:)))))))))
Благодаря!!!:)))))
цитирай
8. tini4 - bizcocho :))) Трогна ме...
27.11.2008 01:09
Аз ти благодаря - знаеш, колко обичам да ми гостуваш!
Поздрави и усмивки от мен!!! :)))
цитирай
9. hera - tini4, обичам те :)
27.11.2008 02:38
Ти си просто, просто невероятна :)

Благодаря за страхотната музика :)

bizcocho е права, това става и моя любим музикален блок :)

Прегръщам те, спинкаш сигурно вече, но утре се надявам по някое време да си "крастосаме пътищата блогерски" :)))

10x X :*
цитирай
10. tini4 - При такъв коментар как да заспя, мила приятелко :)))))
27.11.2008 02:54
Почти заспивам, досега се взирах в блога и се изморих, ще лягам...

Изключително приятно ми е да разбера, че и на теб ти допада любимата ми музика... :) Поздрави от мен и весела вечер ;)

Прегръщам те скъпа hera и утре ще се търсим пак! :) Kisses, my dear!
цитирай
11. hera - tini4, музиката ни събра :)
27.11.2008 07:38
Музика, която и двете харесваме ;)

Знаеш ли така съм потънала в блога, че не виждам кога ще изплувам, четали чета...., а има толкова, толкова красиви и стойностни неща! И все повече откривам...., и все при теб се връщам после ;) Теглиш ме :) Откакто влязох за първи път при теб си ми любимка, а сега и с музиката :) Пак си слушам песента :) за N-ти път :)

Стана 12:30, мисля че съм болна, болеста се казва "блог.бг", диагнозата "блогстване", всъщност ти си медицинското лице :) Скоро май няма да ми мине ;) Наркотично е тук, омайващо, и колкото повече..., толкова повече......Ето дрънкам глупости, бла-бла, мозъка ми спи, но е ненаситен, иска още, и още....Уж виното приспивало, изпих една чаша, червено, обаче пък блога разсънва :)

До след няколко часа, love ya, babe! :)
цитирай
12. allbi - Благодаря :)))
27.11.2008 08:44
Щом има обич и аз се чувствам поздравена :)))
Поздрав и за теб !
Прекрасна музика...
цитирай
13. tini4 - hera, здравей! :) В началото бе музиката... :) Писах за Куба и ти се появи
27.11.2008 14:25
Пристрастихме се, мила... Хубаво е, това е причината! Направо сме зависими :))) И минава само ако вече не ни е добре тук...

А на нас си ни е добре!!! :))))) Толкова свикнах да ми пращаш по нещо, че като го открия със закъснение - ми е тъжно, че съм те "изпуснала"...

Истината е, че ни е хубаво да си общуваме - а откакто се открихме - не се отделям от блога! :)

Преди минавах, за да се разсея, да запълна празнотата, да науча нешо новичко... Не се радвах, не бях се регистрирала по форуми, не познавах никого в мрежата...

Докато ми написа няколко топли и окуражаващи думи, които се оказаха добро лекарство за отчаянието ми -( мислех да си отида, да се посветя на хората, които обичам и бях изтрила блога си ), обвинявах се в какво ли не, докато ти стопли душата ми и докосна сърцето ми... Много те обичам hera :) - Радва ме позитивната ти нагласа, разсмиват ме шегите ти и се възхищавам на усета ти към красотата! Интересни неща има да споделяш... Сега целенасочено стартирам с блог.бг и те откривам тук и там... Толкова е приятно и забавно! :)))

Сутрин е драма, разсънването, ако изобщо съм лягала е слабо казано трудно - кафето е безсилно, очите ме болят, главата ми се мотае като след няколко чаши вино... И първата ми работа е да включа компютъра :))) И виждам, че си писала :)

Кафето, цигарата и като зомби, слушам онлайн музика и се "заривам" в блога! :))) Подариха ми лаптоп за рождения ден, да сърфирам, докато се грижа за нашите... И като се сетя колко случайно се озовах тук, без да подозирам, че ще открия приятели, поезия, проза, музика и просто споделяне... Абсолютно си права, hera мила - болни сме! И болестта е блогстване... Тръчкам по постингите и се връщам да те търся...

До скора, dear hera!!!
Ще погледна още на няколко места... Ще отговоря на няколко коментара и отивам до Кауфланд - хладилника ни е празен, а трябва да спретна нещо за хапване...

Hugs & Kisses :)))
цитирай
14. tini4 - allbi, има ли любов - за теб е! :)
27.11.2008 14:38
Благодаря, че ме посещаваш :)
Съвсем правилно си се ориентирала! Харесвам такава музика и съм щастлива, когато и на друг се хареса! Прескачай си при мен, знаеш, че си добре дошла... :)
Поздрави и любовно все да ти е :)))
цитирай
15. melsun - :)
27.11.2008 15:24
Благодаря ти! Хубава песен...ако има и с кого да я изтанцуваш ще е още по-добре...Нищо не разбирам от текста, но...подозирам, че е замесена любов ;))))) И аз съм от "болните"...вече година и половина, че и повече...май неизлечимо болна!:)))))))))

Хубав ден ти желая, усмивки и много музика!:)
цитирай
16. tini4 - melsun, липсваше ми...
27.11.2008 15:58
Надявах се да усетиш, че музиката е поздрав и за теб! :) Аз от 2-3 месеца само боледувам, но хронифицира... fenris написа разказче по този повод... Живот и здраве 2012 ще оздравеем :)))

Текстът - любов, желание... не открих превод...
Мечтая да я изтанцувам с едно момче - кой знае, може и да се случи... незнайно как мечтите ми обикновено се сбъдват! :)

Слънчево да е и при теб, mel!!! Поздрави :)))
цитирай
17. melsun - Аааааа :)))))
27.11.2008 16:22
аз докато загрея за какво оздравяване говориш през 2012...ама досетих се, де! Поживем, увидем...както се казва!:))) А когато силно искаш нещо, мечтаеш си за него...някак подсъзнателно насочваш пътя си натам и много, много вероятно e да се сдобиеш със сбъдната мечта! :))) Не спирай да мечтаеш!:)

Слънчеви поздрави и от мен!:)

цитирай
18. hera - tini4 :)
27.11.2008 16:34
На един дъх те прочетох, и после пак....като отида на работа! Сега бързам, първият сняг при нас вали вече трети ден :) Трябва да изчистя колата и да потеглям......
Ще ти пиша повече довечера, а от работа ще надниквам, защото ме зареждаш.....
Много, много общо имаме!
Случайно се открихме, каква приятна случайност :)

Hugs and take care!

Talk to you later! :*
цитирай
19. tini4 - :))) Благодаря и
27.11.2008 16:38
до скоро, melsum...
Абсолютно си права - мечтите са необходимост! Да се сбъдват и твоите... :)))
цитирай
20. tini4 - hera, привет мила...
27.11.2008 19:17
Писала си ми 4 минути преди отговора ми до Мел, странно, че го нямаше като коментар - явно снеговалежа го е забавил :)))
За минутки се разминахме... Три дни валеж, май чистенето на сняг от колата ще ти е фитнес :)
И аз усещам, а и постоянно откривам, че имаме много общо :))) И това ме радва...

Пожелавам ти спокойна работа, макар и да не съм наясно как звучи това в Отава?! ;)

Сега ще приготвям вечеря... Имаше период през който, поради липса на време, се хранехме с готови ястия. Но се оказа нерентабилно, макар, че е вкусно улеснение :) От пазар се върнах с неприятата констатация - цените скачат с 1-2 лева всеки ден...
Ето една причина да съжалявам за информатиката... Заплащането в тяхната сфера е с една 0 след моето, но пък нямаше да ми носи удовлетворение :)

Чакай, да ти призная - мъже имаше много повече в информатиката, но мъжете в болницата са далеч по - интересни :)))))

Я да не се отплесвам, че темата е дъъълга :)))
Хайде, бягам към тенджерите... :(

До скоро, мила!

Hugs & Kisses
цитирай
21. tini4 - PS. hera, малко ми е любопитно...
27.11.2008 19:27
какво е това : eggnog :))))
цитирай
22. hera - tini4, няколко минутки за теб :)
27.11.2008 20:07
На работа съм, но както ти казах, при всяка свободна минута поглеждам в "блога-дрога", стана ми необходимост, трябва да си взема дозата иначе....лошо ;) Перманентно си е отворена страницата на монитора ми :)
И а мен ми се е случвало да я карам на готови, няма как.....понякога липсва време, друг път не липсва желание, но пък липсва енергия.....умора се казва още ;), друг път си е чисто лентяйство ;)
Да ми кажеш после каква вечеря си спретнала ;)

Wow, това 1-2 лева звучи ужасно, и страшно! Направи ми впечатление, че е много скъпо в Бг. Както и да е...., нищо е можем да променим ние двете, и за това нека говоримза по-приятни неща ;) Мъжете в медицината определено са "по-по" от информатиците ;) Имам една приятелка, луда е по мъже в престилка, покрай нея и аз започнах да ги оглежда, слава Богу не ми с еналага обаче да ходя често в болници, и за това се задоволчвам с Анатомията на Грей :)

eggnog е едно такова питие дето прилича на аероконяк му викаха в България май, яйца, захар, канела, коняк...и разни други такива ала-бала....(по комунистическо хората си го приготвяха сами, най-често бабите :), ама тука е без коняк (и по-добре ;), но винаги може да си сложиш....колкото си искаш, и хем те сгрява, хем ти е сладичко...мммм.....

Bye 4 now :*
цитирай
23. tini4 - Hi, hera :)))
27.11.2008 23:06
Ето ме, 22:00... сега ми се струва приключих с ангажиментите и заслужавам доза дрога :)))

Хубавото на работата на смени, е свободният ден през седмицата - спя до късно, размотавам се у дома, атакувам магазините - все хубави нещица. Хич не обичам да се заседявам на едно място и ако не бе блога и семейните грижи, да съм хукнала на някое парти или кино :) Близките ми "ревнуват" от факта, че всяка свободна минута се прехласвам пред монитора...

Утре ще се порадвам на белите престилки :))) Предстои ми финална петъчна смяна...

И после, ако си организирам добре нещата - ще гостувам на един много интересен човек - бившия ми треньор по тенис на корт. С дъщеря му сме приятелки, но се виждаме изключително рядко и ще ми е интересно да си поговорим. Защо ти разказвам за него ли? Той е първият, който ми разказа за Куба...
Запозна ме с един балетист, (бивша балеринка съм) и после ме запали по салса и бачата... Ех - хубави спомени :)

Вечерята - салата от зале и моркови :))) пилешко филе на скара :))) Преди да го пекна го накисвам в изобретен от мен сос за мариноване - соев сос, бяло вино, сол, чили и черен пипер - много ароматно и вкусно става... Десерт няма - домашната ми бисквитена торта, не е поела кремчето и като отлежи малко, ще хапнат преди лягане :)
За утре им приготвих супа и руска салата - да се самообслужват... ;)

Най - добрата новина, е че не не ходиш по болници - не ти трябва!!! Бялата престилка е магия от разстояние, е има и изключения :))) Но доста години се мешам помежду им - като на филм, но по - не хепи завършват историите с тях... Ще разказвам и за това.

За питието ми светна - опитвала съм нещо подобно, точно по рецепта на бабите... :)

Прекъснаха ме многократно, докато ти пиша - звъняха телефони, мерих кръвното на "старците", ремонтирах gsm - а на брат ми, а котарака ме ухапа пренебрегвам го :)

О, не 23:05... Не е честно! Трябва да се обадя на любимото същество и пак ще се блогирам...

Обичам те, мила hera :)))
Bye 4 now :*
цитирай
24. hera - tini4, тук съм :)
28.11.2008 01:46
Влязох и веднага при теб, ах...колко много си ми писала, писала си и в моя блог, но сега първо ще те прочета тук :) Искам само да разбера дали си блогната още????
цитирай
25. hera - за малко пак....
28.11.2008 01:52
.....се разминахме...., видях, че си ме посетила и право при теб, но...късно е и сигурно си легнала, отивам да хапна нещо...и после...мисля да седна за малко ;) Но колко малко ще е...не се знае :)

Снега спря.

love :*
цитирай
26. tini4 - hera, мила! :)
28.11.2008 01:57
заспивам... обикалях самотна из блога и се изморих... даже не ми се коментира, че мозъчето ми заспива...

Съвсем за малко се разминахме! :(

Но си те обичам и ми бе скучно без теб... :)

Поздрави от мен и дали е ден или нощ не хая...
Хубаво ми е, мислиш си за мен - преди да заспиш - ще се срещнем, зная...

Прегръщам те скъпа... приятна вечер :)))
цитирай
27. hera - tini4, лека нощ миличка :)
28.11.2008 02:06
Ще ми липсваш, сама ще си блогствам тази вечер....

До утре :*
цитирай
28. tini4 - До утре, hera :)
28.11.2008 02:08
Благодаря ти - вече си лягам спокойна... :)))
цитирай
29. hera - Марш в леглото, красавице :)
28.11.2008 02:20
Докато те чета тук, ти ми пишеш там :)
Прегръщам те!!!!!!!!

За теб @~>
цитирай
30. hera - tini4
28.11.2008 06:41
там ли си?
цитирай
31. tini4 - Да...
28.11.2008 06:46
Привет, мила :))) Още ли не спиш? ;)
цитирай
32. hera - приятелко :)
28.11.2008 06:47
Видях, че си минала през мен и аз сядам сега, преди малко станах, но ето ме пак :)
И аз не обичам да се заседявам на едно място, но виж блога е изклщчение ;) С часове съм залепнала! Днес цял ден ли няма да ми пишеш :( Ще ми е тъжно, без теб не е същото....
Дано успееш да посетиш приятеля за когото говориш, и после ще ми разказваш :)
Wow, значи си балерина :) Супер! Балерина с бяла престилка, ле-ле колко чаровно :*

Драсни ми нещо преди да изчезнеш, pls :)
цитирай
33. hera - това
28.11.2008 06:48
се казва синхрон, този път сме едновременно на едно и също място, по едно и също време и си пишем една на друга :)
направо си става блогърски чат :)
При мен е 11:50 PM, а това си е направо рано :)
цитирай
34. tini4 - Мила, hera... :)))
28.11.2008 07:02
Няма да успея да пиша днес, евентуално след 21h....:(((
Дано успееш да си отдъхнеш и да поспиш, че сутринта е трудна... На мен ми е леко мързеливо и движенията ми даже са забавени от умора - 2-3 часа дремнах все пак... Сега допих кафето и тръгвам. -6' C , ми се струва доста студенко! Стискай ми палци да няма много работа, please... Целувам те, скъпа приятелко! Не ми се тръгва... но няма начин :(

До довечера! :)))

Ще си мисля за теб и се пази, че това пристрастяване... :)))

Сладки сънища - Hugs & Kisses :)))
цитирай
35. hera - tini4, :)
28.11.2008 16:23
С теб сякаш се надпреварваме кой повече часове ще прекара тук, снощи, по точно тази сутрин легнах в 3..., станах в 7:30, сега изпих кафето и отивам на работа....., спящо ми е, но ще се разсъня, а и си пуснах Just be няколко пъти да ми вдигне адреналина :) Мятам се на колата и отивам на работа!
Love ya, babe :)
цитирай
36. tini4 - hera, :)
28.11.2008 22:18
Здравей, мила! :)))
Наработих се и минах на бързо гости, ето - приземих се...

Сега, като реанимирам, като се поглезя - с душ и парче торта! :) Скоро ще съм готова за блогстване. :)

По програмистките ми сметки, трябва да си се върнала от работа?! ;)

Надявам се денят ти да е бил хубав и да си поблогствала на воля!!! :)

Сега ще те разкрия... :) Много е забавно - влизам в нечий блог - и хоп - твой коментар... Голяма гоненица пада...:) Как се засякохме сутринта - невероятно беше... Заредих се с енергия за целия ден ;)

До скоро, Hugs & Kisses :)))))
цитирай
37. hera - tini4, много си ми сладка :)
28.11.2008 22:31
Ама си ми и много зле с математиката, което обаче те прави още по-сладка ;)

Виж, ще ти обясня простичко, поглеждаш часовника, при теб е 22:37 - 7:00 = 15:37 или хайде с едноцифрени числа :) ако при теб е 9 вечерта при мен е 2 следобяд, хайде от сега нататък ще те питам всеки път....докато се научиш ;)

Имам още работа, после сте ходя насам-натак и ще ти пиша към 21:30 наше време. Хайде кажи ми сега колко часа ще е при теб? :))))
Но в никакъв случай не ме чакай, наспи се, обаче искам да ми пишеш, д ами пишеш....., обичам да те чета :)

Хайде, ще се трудя сега :)

Love

цитирай
38. tini4 - :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) hera...
28.11.2008 22:57
Не знаех, че съм толкова зле........................ :((((((

Ми... не знаех, че е толкова лесно!!!
Ужас - при мен е 23:00 - 07:00... 16 / 4 следобед..? por favor...

Някой ми каза, че в Канада има няколко часови пояся... Трудна работа!!! :)
цитирай
39. tini4 - Лягам, миличка - емоциите ми дойдоха в повече...
29.11.2008 00:27
Не мога да сметна даже в колко ще пишеш :))) Или да - към 3ч....
Беше време, когато не поглеждах часовника - сега - с тези семейни неприятности.., почувствах се на 142 :(

Прости ми, за увехналия ми тон... като се наспя - ще съм свежа, като репичка!!!

Не спомена нищо за вечерята ми - защото нямаше шоколадово мляко? :)))

Sofia е украсена за Коледа и Нова година... Ще сънувам еленчета и сняг, който един дракон се опитва да разтопи с огнено дихание... :)

Целувам те, скъпа hera and too much love you! ;)
цитирай
40. hera - tini4, браво!
29.11.2008 00:47
Получаваш А по тукашната система на оценяване, а по българската ти пиша 6+++ ;)

Ммммм, аз оставих "насам-натам" ходенето си за друг път, бързах да се прибера, за да се блогна, но теб те няма :( Обаче се радвам, защото имаш нужда от почивка....и добре си направила, че си легнала :)

Да, Канада се разпростира по ширината на целия северно-американски континент, и от източния до западния бряг часовите пояси за 3 :). Аз се намирам в източния часови, след него е централния, после западния. Така, че разликата ми с България е 7 часа, ние сме 7 часа назад, обичам когато пътувам да смятам колко часа пропускам и после колко наваксвам ;) За сега има някакъв баланс, но е интересно когато летя над океана, директорията не е права, минава се през Исландия, а там часовете не са аналогични на пътя (уж), та се оформя голям купон и луда главоблъсканица, ама числата са ми в главата...аз просто трябва да си ги подредя ;) Харесва ми да си играя с числа, забвлявам се :)))

Ах, как може да не спомена вечерята ти....., как съм пропуснала..., исках да ти кажа, че всичко е любимо,а и щом ти си го приготвила ми става още по-по-най любимо :) И искааааааааам от всичко ;)

Коледна София, направи малко снимки, доближи ме до българското предновогодишно настроение :)

Sweet dreams, my lil girl :)

See you around....

Аз сега сама ще си блогувам ;)
цитирай
41. hera - Приятелко
29.11.2008 07:55
Мисля, че вече блогирах напълно! И ако не изчезна оттук до максимум 30 минути ще блогясам много здраво.....
Утре съм на работа, но поне от 11 :) Колко часа е това при теб ;)

До скоро :))) Love *)
цитирай
42. tini4 - Здравей, скъпа hera! :)))
29.11.2008 13:18
Така ме радваш само! Знаех си, че ще минеш оттук ;)
Вкиснала се бях от умора вчера - скоро не ми се бе случвало... Щом не ми се блогираше, явно наистина съм имала нужда от почивка. Спах до 12ч.!!!
Наистина с лекота боравиш с цифрите, предпочитам 0 и 1 - някога двоичния език ми бе любим.
Ако не греша, ще си на работа към 16ч., а тогава ще излизам... Пак ли ще се разминем? Имам задачи, които да свърша преди нощната смяна и ще се блогна чак след 10 в неделя сутринта. Едната е отегчителна - разправии с аптеки и лекарствата за домашните "пациенти"... Другата е приятно - вкусна :) С едно приятелче, ще хапнем китайска храна - бях много близка с него, познаваме се от 20 години...

Ако пътувам някъде скоро, ще си ме научила да смятам часовата разлика и ще ми е от полза :) Ако не забрява де... :)))

А снимките, за жалост нама как да го осъществя скоро... липсва ми необходимата техника, а и време.., но няма де е все така и ще те изненадам приятно!!! :)

Ще се "разходя" из блога, че не зная какво се случва :))) Преди да изляза, ще ти пиша и ще прескачам периодично ;) Ти си от ранобудните.., ако си спинкала изобщо...

Липсваш ми, приятелко и ще се открием тук :)))
До скоро - Hugs & Kisses
цитирай
43. aseng - О, tini4, радвам се, че не съм единствен фен на латиното...
29.11.2008 13:57
Аз много музики харесвам, но само на латино съм ходил. Поне е ясно какви са ми предпочитанията, въпреки, че прекъснах:).
цитирай
44. tini4 - Много се радвам, че е така, aseng! :)))
29.11.2008 14:15
И на мен си ми остана слабост - несравнима е атмосферата на латиното... Прекъсвам и аз, но пак се връщам на партитата - дори само да погледам или послушам, голяма тръпка си е! :)
Поздрави и усмивки от мен! :)
Благодаря, че мина от тук...
цитирай
45. hera - tini4
29.11.2008 15:24
Ето ме, не успях да се наспя, но довечера...., довечера наистина ще си дам почивка.

Лека работа на теб и до скоро :)

Hugs :)))
цитирай
46. tini4 - Миличка, привет!!!
29.11.2008 15:35
Дано наистина релаксираш... Още не мога да надникна и 1/3 от любимите си блогове... Видях, че Нашата отлетяла на Юг птичка има Рожден Ден!!! Ето това са приятни моменти...

Благодаря, hera - дано няма спешност тази нощ! :)
До скоро! :))) Hugs & Kisses
цитирай
47. hera - tini4, къде си?
30.11.2008 16:42
Липсваше ми вчера......и прописах стихове :D

Разкажи ми нещо, при мен същото, уморена съм, но ми е хубаво, прегръщам те :)

После пак ще пиша :)

Хайде твой ред е :)
цитирай
48. tini4 - hera, miа :))) ето ме...
30.11.2008 19:08
Видях, че си писала! И така ми хареса. че не бях сигурна твой ли е или е текст на някоя песен!!! :)
Нямах никаква работа на дежурството, то и пациенти почти няма - приближаващите празници им въздействат оздравително... Само депресиите се задълбочават - да си сам на празниците е много тъжно, даже и Интернет казват не помага!

Естествено, че не легнах веднага, като се прибрах - издържах пред блога до 13ч. и дремнах 4 часа :) Ето пак сядам, помежду всички грижи, не мога да не си начешам крастата :)))

Отива си любимия ми месец и ми е едно носталгично, може и аз да пропиша стихове... :) Проследих те по блога - ама ние сме големи следотърсачи и хубавото е, че имаме сходни интереси и приятели в блога... :)))

Вчера ходих в "Red Dragon - не зная заради вкусната кухня, мъдреците или заради страстта ми към бойните изкуства - влюбена съм в Азия...
И във всичко мистично и философско...

Искам отпуска - до догодина :))) Да се заредя празнично и да имам време за всичко и всеки...
И тази вечер ще пропусна срещата с приятели, по ред причини, предимно семейни :((( Но всяко "зло" за добро, ако не се бях заседяла у дома - нямаше да се открием с теб...

А ако не беше приятелят Ради и котаракът магьосник - нямаше и да се регистрирам в блога...

Сега и аз ще забегна за малко и после ще се намерим в мрежата!!! :)))

Запалих се по компютрите от един много стар филм - "Военни игри" и си мечтаех един ден да имам свой - детска му работа, но така си остана страстта по технологиите... Възхищавам им се! И ги нюхам някак :)

Кога ще си починем с теб :) Няма да е скоро - знам, а и не ми се лишава от блогиране :))) Ти май почти се научи да не спиш, като мен преди - много изморява в един момент...

Не съм пускала смислен постинг от месец... Само поздравявам приятели! ;) Нещо не мога да си събера мислите :) И се отказвам, докато му дойде времето... :)

Липсваш ми, скъпа hera и тези 7 часа, ги сметнах вече - но ще победим разстоянието във времето!
Прегръщам те силно и ти пращам безброй целувки :)))))
цитирай
49. hera - tini4, sweety....
30.11.2008 21:15
Мои са стиховете, когато е превод на песен, пиша кой я изпълнява и т.н., но за да е по ясно, ще пиша вече че е превод :)

Какво да ти кажа, приятелко......Нещо ми стана, блогуване, блогстване, блогиране....., снощи си дадох почивка....и прописах :) Преди, много, много време драсках......, ама нищо особено, не мисля, че ме бива, просто напира, напира...., иска да излезе, е трябваше да го пусна....и сега не мога да се спра :))))) Ама какво пък толкова......, престрашх се. Някакви заспази музи са се сабудили и мира не ми дават, човъркат ли човъркат, нашепват, танцуват, спомени събуждат, насточще рисуват, бъдеще гадаят ;) Хващат ми ръцете....и пишат ли пишат......

Виж какво става като ми липсваш :)

За празниците....уф сложно нещо са те ;), дълга тема, но все пак си помага нета, представи си ако го нямаше, ох за кой ли път ще кажа: да е жив и здрав Бил Гейтс, добре че го създаде :)

Опасен hunter си ми ти ;) Следиш ме, ама ми е приятно :P
Не се тревожи, че любимият ти месец си отива, пак ще дойде, и то само след година ;) А има още толкова хубави месеци :)

Азия, аз съм влюбена в Китай, мечта ми е да отида там, и вече почти осъществима, ще ти разказвам и за това :)

Погали котарака си от мен :) И аз имах....., 14 години живя, няма го вече, но винаги, винаги ще го обичам!

Няма време за почивка, ако можех изобщо да не спя, супер щеше да е :))))

Разстоянието и времето - ние вече го победихме :)

Прегръщам те!

и :* и пак :*

Забравих......, това с поздравите ти е СУПЕР!!!!! И как ги обичам твоите поздрави, няма значение за кого са, всичките ги обичам :)))))
цитирай
50. tini4 - hera...миличка! :)))
30.11.2008 23:03
"За" пускането на свобода съм на всички музи, вдъхновения и емоции...
А твоите ме изненадаха така приятно!!! Прекрасно е всичко, което даваш, мила... Затова си те обичам! :)
До сега гледах един хубав филм с Дензъл Уошингтън - "Man on fire", тежък е, но го харесвам... :)

Погалих котарачо от теб - ако пропише стихове - ще знам коя красива лъвица го е вдъхновила :))) Стария не го забрявам... няма друг като него :(

А за това как да не спим, много мисля... но не се получава :)
Пиши и не спирай - много е хубаво... ама аз какво вдъхновение съм? :))) Не мога да сметна 4 цифри... ;) Ласкаеш ме... И аз драсках преди - ама нещо станаха тъжни. Та карам на поздрави!!! :) Май е време за нов...

Kisses, dear hera! :*



цитирай
51. hera - tini4, време е :)
30.11.2008 23:23
Иначи съм ги напускала тука музите около мен, голяма врява вдигат...., не мога да ги укротя :)

И аз после ще гледам филм....

Ти си ми вдъхновение, дори го бях написала някъде....

Сега трябва да гладя, утре съм на работа...., уфффф....как съм се затъжила за дънки, все с ризи и панталони ходя....., пуста работа...., че вече и в събота работя, а в неделя....гладя пак ризи и панталони....

Преди да "легна" ;) ако изобщо, пак ще намина.....

LOVE
цитирай
52. tini4 - Не обичам да гладя...
30.11.2008 23:32
И работата ми е с бяла престилка... :) Мечтая си за рокля, но такава за парти или опера... :)))
Работещи момичета - няма начин, хващам се, че от вкъщи бягам в работата, а като ми тежи - бягам в къщи...
Пак запецна стария компютър, а си го обичам - та от ползване му съсипах харддиска...

До скоро...
Прегръщам те, мила!
Hugs & Kiss

цитирай
53. krassko - tini4 hera
01.12.2008 00:04
Исках да напиша нещо на tini4 а то няма място, всичко сте изписали. :))) Поздрави и на двете.
цитирай
54. tini4 - :))) krassko...
01.12.2008 00:29
Благодаря за поздравите и съжалявам, че не намери място да се вместиш...
Нали знаеш, какви бърборани сме :)))
Поздрави! :)
цитирай
55. hera - Милия, krassko
01.12.2008 01:34
....закъсня :)

А ние толкова много сме писали, че той забрави какво щеше да каже :)
цитирай
56. hera - Хей, красавице....
01.12.2008 02:48
tini4, току-що влизам и виждам, че не спиш, а каза че ще починеш......
ммммм, после ще донапиша, сега имам телефонен разговор.....

:))))
цитирай
Търсене

Архив